FANDOM

104. Korpus Treningowy
Some trainees arranged by height.png

Debiut

Rozdział 2
Odcinek 3

Status

Rozwiązany

Przynależność

Ludzkość
Korpus Stacjonarny
Korpus Zwiadowczy
Korpus Żandarmerii

104. Korpus Treningowy (第104期訓練兵団, Dai-hyakuyon-ki Kunren Heidan) jest jedyną klasą absolwentów przedstawioną w serii. W jej południowej dywizji znajdowała się większość głównych bohaterów.

W pierwszej dziesiątce kadetów, którzy osiągnęli najlepsze wyniki znaleźli się, w kolejności od najlepszych: Mikasa Ackermann, Reiner Braun, Bertholdt Hoover, Annie Leonhart, Eren Jaeger, Jean Kirschtein, Marco Bodt, Conny Springer, Sasha Braus i Christa Lenz. Jak w przypadku wszystkich klas kończących szkolenie, tylko kadeci z pierwszej dziesiątki, poszczególnych dywizji otrzymali możliwość wstąpienia do Korpusu Żandarmerii, co równało się z uzyskaniem przywileju mieszkania w wewnętrznym dystrykcie. 104 Korpus Treningowy rozwiązano pod koniec ceremonii zakończenia szkolenia.

Innym kadetem, który nie znalazł się w pierwszej dziesiątce, choć uważany był za jednego z najlepszych była Ymir. Swymi umiejętnościami przewyższała Christę Lenz, lecz pod koniec szkolenia zaczęła celowo opuszczać się, aby zapewnić Chriście dostanie się do pierwszej dziesiątki i umożliwić jej tym samym dołączenie do Żandarmerii.

Członkowie Edytuj

SnK - 104th Trainees Squad.png

104. Korpus Treningowy

Osobne oceny Keitha Shadisa, dotyczące wybranych kadetów Edytuj

  • Armin Arlelt - "Pod względem fizycznym nie spełnia nawet podstawowych standardów, jednak mówi się, że jego wiedza i pomysłowość nie mają sobie równych."
  • Reiner Braun - "Silny zarówno pod względem fizycznym, jak i mentalnym. Cieszy się wyjątkowym zaufaniem wśród towarzyszy broni"
  • Annie Leonhart - "Jej cięcia zadawane są zawsze precyzyjnie, głęboko i pod idealnym kątem. Samotnik, źle znosi kontakty z innymi żołnierzami."
  • Bertholdt Hoover - "Pod względem technicznym w żadnej dziedzinie nie można mu nic zarzucić, widać, że ma naprawdę spory potencjał, jednak brak mu inicjatywy. Zamiast samemu podejmować decyzje woli podążać za innymi."
  • Jean Kirschtein - "Świetnie zna się na sprzęcie do manewrów, potrafi też skutecznie i efektywnie go używać. Jest obdarzony umiejętnością trzeźwej oceny sytuacji, jednak jego konfliktowy charakter może prowadzić do starć z resztą grupy."
  • Conny Springer - "Świetne wyczucie równowagi, bardzo dobra zwrotność i ogólna precyzja manewrów. Niestety jest przy tym niespecjalnie błyskotliwy, więc zdarza mu się błędnie zrozumieć wyznaczoną taktykę."
  • Sasha Braus - "Jej największe zalety to zwinność, szybkość, a przede wszystkim umiejętność niekonwencjonalnego myślenia. To jednak stanowi jej główną wadę- przez swoją ekscentryczność niespecjalnie nadaje się do pracy w grupie."
  • Mikasa Ackermann - "Absolutnie najlepsza ze wszystkich przedmiotów i kursów. Można powiedzieć – kadet idealny. Wyjątkowy, niespotykany talent czystej wody, w pełni zasługuje na najwyższą ocenę."
  • Eren Jaeger - "Poza sztuką walki wręcz nie wydaje się być szczególnie utalentowany w żadnej innej dziedzinie, jednak wszelkie braki nadrabia wyjątkową pracowitością i zacięciem. Najbardziej ze wszystkich skoncentrowany na osiągnięciu wyznaczonego celu."

Ciekawostki Edytuj

  • Wśród pierwszej piątki, najlepszych kadetów, czworo to ludzie-tytani. Wyjątkiem jest Mikasa Ackermann, która zajęła pierwsze miejsce.
  • Spośród dziesięciorga najlepszych kadetów tylko Annie Leonhart dołączyła do Żandarmerii. Marco Bodt zginął przed dokonaniem wyboru. Natomiast pozostała ósemka dołączyła do Korpusu Zwiadowczego.
  • Z całej, południowej dywizji 104. Korpusu Treningowego, szkolenie ukończyło łącznie 218 kadetów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki