FANDOM

11. Generał
(, ')
The 11th Commander.png
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Zawód Generał Korpusu Zwiadowczego
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

11. generał dowodził niegdyś Korpusem Zwiadowczym. Był generałem, zanim 12. generał Keith Shadis objął to stanowisko.

Wygląd Edytuj

11. generał wydawał się mężczyzną w średnim wieku z krótkimi czarnymi włosami i łysiną. Miał pulchną twarz. Nie został pokazany w krawacie bolo, a jedynie w standardowym mundurze Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

W przeciwieństwie do Keitha i Erwina Smitha zdawał się akceptować normy panujące w obrębie murów bez żadnych skarg.

Historia Edytuj

11. generał dowodził Korpusem Zwiadowczym, zanim Keith Shadis został generałem.

Pewnego razu 11. generał miał spotkanie z innymi ważnymi wojskowymi i przedstawicielami arystokracji. Ludzie ci krytykowali Korpus Zwiadowczy i strategie generała, gdyż jego działania powodowały jedynie dużą ilość ofiar. Nie był także w stanie spłacić długów i zakończyć budowy obozu poza obrębem murów. 11. generał słuchał tego wszystkiego bez słowa, z Keithem u swojego boku. Był to jeden z pierwszych przypadków, w których Keith rozważał rolę "wyjątkowej osoby" i marzył o zostaniu generałem.

Jakiś czas później, podczas ekspedycji, 11. generał Korpusu Zwiadowczego został pożarty przez tytana, a Keith został wyznaczony na nowego dowódcę.

Umiejętności Edytuj

Mimo że nie został ukazany w walce lub podczas używania sprzętu do manewrów przestrzennych, można przypuszczać, iż jako generał był świetnym żołnierzem i strategiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Był ostatnim generałem Korpusu Zwiadowczego, który zginął na służbie, zanim został wyznaczony następny generał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki