FANDOM

Atak Tytanów: Bez Żalu
(進撃の巨人リヴァイ外伝「悔いなき選択」, Shingeki no Kyojin Rivai Gaiden: Kui Naki Sentaku)
No Regrets Volume 1
Scenariusz Gun Snark
Rysunki Hikaru Suruga
Tomy 2
Wydawany 28 września 2013 – 28 maja 2014
Japoński wydawca Kodansha
Polski wydawca Japonica Polonica Fantastica
Magazyn Aria
Gatunek Dark fantasy, fantastyka postapokaliptyczna

Atak Tytanów: Bez Żalu (進撃の巨人リヴァイ外伝「悔いなき選択」, Shingeki no Kyojin Rivai Gaiden: Kui Naki Sentaku) to poboczna manga zilustrowana przez Hikaru Surugę. Autorem scenariusza, bazującego na powieści wizualnej o tym samym tytule jest Gun Snark. Fabuła mangi skupia się na postaci Levia Ackermanna i jest wstępem do głównej historii autorstwa Hajime Isayamy.

Manga zadebiutowała w Japonii 9 kwietnia 2014.
W Polsce, jej pierwszy tom ukazał się 28 maja 2015.

Na bazie mangi powstały dwa odcinki anime. Pierwszy z nich miał swoją premierę 9 grudnia 2014, drugi 9 kwietnia 2015. Tak samo jak w przypadku głównej serii anime, obydwa odcinki stworzyło WIT Studio, a wyreżyserował je Tetsurō Araki.  

Rozdziały Edytuj

Główny artykuł: Atak Tytanów: Bez Żalu - Rozdziały

Odbiór Edytuj

Już po premierze krótkiego rozdziału będącego dopiero prologiem do historii "Bez Żalu", w japońskim magazynie Aria w październiku 2013, sprzedaż wydania z tego miesiąca osiągnęła tak dużą ilość, że redakcja magazynu postanowiła ponownie wydrukować tenże rozdział w wydaniu listopadowym.

Ciekawostki Edytuj

  • Manga posiada podtytuł: "Levi-Narodziny"
  • Historię przedstawioną w "Atak Tytanów: Bez Żalu" uznaje się za kanon serii od czasu ukazania się rozdziału 76, głównego tytułu. W rozdziale tym autor Hajime Isayama po raz pierwszy nawiązał do wydarzeń ukazanych w mandze Hikaru Surugi.