FANDOM

Artykuł
Galeria
Video

Attack on Titan: Wings of Freedom jest trzecioosobową grą akcji stworzoną na podstawie popularnej mangi i anime Shingeki no Kyojin. Wings of Freedom jest tworzone przez doświadczone studio Omega Force. Rozgrywka gry skupia się na dynamicznej walce z tytanami w trybie samodzielnym oraz wieloosobowym. Fabuła gry pokrywa się z wydarzeniami przedstawionymi w pierwszej serii anime Shingeki no Kyojin. Zawiera także szereg dodatkowych misji, które fabularnie nieznacznie pokrywają się wydarzeniami z mangi.

Świat Gry Edytuj

Tak jak w anime i mandze, bohaterowie żyją w post apokaliptycznym świecie w którym rządzą tytułowi tytani. Gracz będzie miał możliwość bycia w różnych dystryktach, 104. korpusie treningowym jak i również poza murami.

Korpusy Edytuj

W grze będą przedstawiciele różnych korpusów z którymi gracz będzie miał możliwość spotkania się z nimi. Są to:

  • Korpus Zwiadowczy - spośród wszystkich oddziałów w wojskach ludzkości, korpus zwiadowczy jest najbardziej zaangażowany w bezpośrednią walkę z tytanami, badania nad tytanami, a także ekspansję ludzkości oraz eksploracja terytoriów opanowanych przez tytanów.
  • Korpus Stacjonarny - jest największym oddziałem wojska, który chroni i utrzymuje porządek w obrębie murów. Biorąc pod uwagę śmiertelność w Korpusie Zwiadowczym i ograniczoną możliwość wstąpienia do Żandarmerii, większość żołnierzy dołącza do Korpusu Stacjonarnego.
  • Korpus Żandarmerii - to najbardziej prestiżowa organizacja, która ze względu na swoje zadania pozwala kadetom żyć w najbardziej wewnętrznej części murów.

Występujące postacie Edytuj

Korpus Zwiadowczy Edytuj

Korpus Żandarmerii Edytuj

Korpus Stacjonarny Edytuj

104. Korpus Treningowy Edytuj

Pozostali Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki