FANDOM

Bean
(ビーン, Bīn)
Beane (Anime) character image
Gatunek Tytan (dawniej człowiek)
Wysokość 7 m
Znane umiejętności Wydłużony czas aktywności nocą
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 15
Głosy
Angielski głos Cris George

Bean (ビーン, Bīn) to imię, które Hange Zoë nadała 7-metrowemu tytanowi schwytanemu po odzyskaniu Dystryktu Trost.

Wygląd Edytuj

Bean miał 7 metrów wysokości, zmierzwione, krótkie brązowe włosy i brązowe oczy. Tak jak inni tytani miał jasną skórę o brzoskwiniowym odcieniu.

Zdolności Edytuj

Bean prezentował typowe dla swojej klasy tytana zdolności. Nie wykazywał inteligencji, a jego reakcją na test komunikacji była próba pożarcia Hange. Wydawał się odczuwać ból, gdyż zareagował, gdy jego oko zostało przebite włócznią. Po odcięciu światła Bean przez trzy godziny był w pełni sił witalnych.

Fabuła Edytuj

Hange's experiment

Hange i jej obiekty badawcze

Bean prawdopodobnie pojawił się po raz pierwszy, gdy Tytan Kolosalny zniszczył bramę Dystryktu Trost, co umożliwiło tytanom wejście do dystryktu. Jednakże Erenowi Jaegerowi udało się zablokować wyłom głazem, dzięki czemu żołnierzom udało się odzyskać dystrykt. Większość tytanów, którzy zdążyli wkroczyć na jego teren, została wybita, ale dwójka została schwytana żywa, a Hange Zoë nadała im imiona "Sawney" i "Bean". Hange przeprowadziła szereg badań na tych tytanach: próbę komunikacji, wrażliwość na ból i reakcję na odcięcie światła słonecznego. Hange zaplanowała kolejne eksperymenty, ale niestety w nocy oba obiekty badawcze zostały zabite przez nieznanych napastników. Później Armin Arlelt doszedł do wniosku, że odpowiedzialna za to była Annie Leonhart, gdyż uważał, że podczas śledztwa w sprawie zabójstwa tytanów pokazała sprzęt do manewrów przestrzennych należący do Marco Bodta, by uniknąć podejrzeń.

W roku 854, gdy Reiner Braun powrócił do swej ojczyzny, przypomniał sobie, że to on wpadł na pomysł, by razem z Annie zabili schwytanych tytanów.

Ciekawostki Edytuj

  • Imiona, które Hange nadała tytanom - Sawney i Bean są nawiązaniem do sławnego kanibala Sawneya Beana.