FANDOM

Boris Feulner
(ボリス・フォイルナー, Borisu Foirunā)
Boris feulner
Płeć Mężczyzna
Urodziny 17 maja
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Żandarmerii Korpus Żandarmerii
Poprzednia przynależność 104. Korpus Treningowy
Zawód Żołnierz
Poprzedni zawód Kadet
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 23
Głosy
Japoński głos Yuichi Karasuma
Angielski głos Micah Solusod

Boris Feulner (ボリス・フォイルナー, Borisu Foirunā) jest członkiem Korpusu Żandarmerii stacjonującego w Dystrykcie Stohess. Ukończył szkolenie w 104. Korpusie Treningowym, ale należał do innej dywizji niż Eren Jaeger.

Wygląd Edytuj

Boris ma krótkie, jasne włosy z grzywką zaczesaną na lewą stronę i bursztynowe oczy. Zazwyczaj nosi standardowy mundur Korpusu Żandarmerii.

Osobowość Edytuj

Boris wydaje się być ostrożny, pragmatyczny i pesymistyczny. Raczej nie jest rozrywkową osobą, nie śmieje się za często. Gdy Marlo Freudenberg i Hitch Dreyse krytykowali Annie Leonhart, kazał im przestać. Nie dołączył też do śmiejącej się z ambicji Marlo, Hitch, a jedynie sarkastycznie życzył mu powodzenia.

Fabuła Edytuj

Boris stanął w obronie Annie Leonhart, gdy ta spóźniła się na służbę, mówiąc Marlo i Hitch, by dali jej spokój. Stwierdził, że spośród nich tylko Annie ma doświadczenie w prawdziwej walce, gdyż brała udział w obronie Dystryktu Trost i z pewnością nadal przeżywa z tego powodu traumę. Gdy Hitch zasugerowała, że Boris lubi Leonhart, ten szybko uciszył dziewczynę, wytykając jej własne wady. Wiedział, że jest zazdrosna o Annie i insynuował, że w przeciwieństwie do niej, Hitch dostała się do Korpusu Żandarmerii w nieuczciwy sposób. Żołnierze zakończyli spór, gdy zobaczyli zbliżającego się starszego oficera Dennisa Eibringera. Przełożony zlecił grupie zadanie na ten dzień, którym okazało się nadzorowanie bezpieczeństwa zwiadowców i Erena Jaegera, podczas gdy będą przejeżdżać przez Dystrykt Stohess. Kiedy Marlo zapytał Eibringera, przed czym mają chronić konwój, ten zadrwił z młodego żandarma i powiedział mu, że będzie odpowiedzialny za całą operację. Po tym oddalił się, by grać w karty z innymi wysoko postawionymi wojskowymi.

Boris challenges Marlo

Boris rozmawia z Marlo

Nieco później, młodzi żołnierze czekali już na rozpoczęcie misji. Marlo i Hitch narzekali na starszych oficerów, stwierdzając, że myślą oni tylko o sobie. Boris zakwestionował słowa Marlo, stwierdzając, że Freudenberg wcale nie różni się od tamtych, skoro wybrał Korpus Żandarmerii. Chłopak odpowiedział, że będzie ciężko pracować, by dostać się na szczyt i mieć pewność, że wysoko postawieni żandarmi zapłacą za swoje nieprawe zachowanie. Planował zmienić ich z powrotem w normalnych ludzi. Hitch usłyszawszy o ambicjach Marlo, ze śmiechu upadła na ziemię i przeprosiła, że uważała go za nudziarza. Gdy dziewczyna jeszcze się śmiała, Boris stwierdził, że cel Marlo jest bardzo szlachetny i sarkastycznie życzył mu powodzenia.

Po schwytaniu Annie w Dystrykcie Stohess, Boris, a także kilkoro innych byłych członków 104. Korpusu Treningowego zostało zatrzymanych pod zarzutem współpracy z nią. Zwiadowców oddelegowano do poszukiwania miejsca naruszenia muru, jednakże nie wspomniano, czy Boris został zwolniony, czy też nie.