FANDOM

Ten artykuł jest o żołnierzu Korpusu Zwiadowczego. Jeśli szukasz artykułu dotyczącego absolwenta 104. Korpusu Treningowego, zobacz artykuł Reiner Braun.

Moses Braun
(モーゼス・ブラウン, Mōzesu Buraun)
Moses character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 18 grudnia
Wzrost 187 cm
Waga 88 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Krewni Rodzina Braun
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Takuya Masumoto
Angielski głos Jeff Johnson

Moses Braun (モーゼス・ブラウン, Mōzesu Buraun) był członkiem Korpusu Zwiadowczego i pierwszą ofiarą tytanów w serii. Braun wydawał się nie ukazywać swoich emocji i być dobrze wyszkolonym żołnierzem.

Wygląd Edytuj

Braun był postawnym mężczyzną. Miał sięgające policzków, blond włosy i jasnozielone oczy. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego z zieloną peleryną.

Fabuła Edytuj

Podczas misji Korpusu Zwiadowczego, oddział Brauna zaczął otaczać tytana. Braun razem ze swoimi towarzyszami rozpoczął manewry przestrzenne, aby pokonać wroga. Zajął pozycję i próbował zabić namierzonego tytana. Niestety zginął podczas tej misji. Prawdopodobnie został pożarty przez tytana, gdyż jedynym fragmentem jego ciała, jaki zwiadowcom udało się odzyskać, była jego ręka.

Moses' hand

Ręka Brauna

Gdy zwiadowcy powrócili do Dystryktu Shiganshina po nieudanej wyprawie, matka Brauna zaczęła wypytywać o swojego syna. Generał Korpusu Zwiadowczego, Keith Shadis dał jej jego rękę, która była wszystkim, co z niego zostało. Zrozpaczona kobieta zalała się łzami i błagała Shadisa, by odpowiedział, czy śmierć Brauna przyczyniła się do przyszłego zwycięstwa ludzkości. Żołnierz zaprzeczył i rozpłakał się oznajmiając, że niedawna wyprawa nie przyniosła żadnych wymiernych efektów.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo czy Moses i jego matka są spokrewnieni z rodziną Braun, czyli tą, z której pochodzi Reiner Braun.
  • Jest pierwszą postacią, która zginęła w anime.
  • Jego nazwisko w języku niemieckim oznacza "brązowy".