FANDOM

Braun
(ブラウン, Buraun)
Moses character image.png
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.pngKorpus Zwiadowczy
Status personalny
Krewni Nienazwana matka
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Takuya Masumoto
Angielski głos Jeff Johnson

Braun (ブラウン, Buraun) był członkiem Korpusu Zwiadowczego i pierwszą ofiarą tytanów w serii. Braun wydawał się nie ukazywać swoich emocji i być dobrze wyszkolonym żołnierzem.

Wygląd Edytuj

Braun był postawnym mężczyzną. Miał sięgające policzków blond włosy i jasnozielone oczy. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego z zieloną peleryną.

Fabuła Edytuj

Podczas misji Korpusu Zwiadowczego, oddział Brauna zaczął otaczać tytana. Braun razem ze swoimi towarzyszami rozpoczął manewry przestrzenne, by pokonać wroga. Zajął pozycję i próbował zabić namierzonego tytana. Niestety zginął podczas tej misji. Prawdopodobnie został pożarty przez tytana, gdyż jedynym fragmentem jego ciała, jaki zwiadowcom udało się odzyskać, była jego ręka.

Moses' hand.png

Ręka Brauna

Gdy zwiadowcy powrócili do Dystryktu Shiganshina po nieudanej wyprawie, matka Brauna zaczęła wypytywać o swojego syna. Generał Korpusu Zwiadowczego, Keith Shadis dał jej jego rękę, która była wszystkim, co z niego zostało. Zrozpaczona kobieta zalała się łzami i błagała Shadisa, by odpowiedział, czy śmierć Brauna przyczyniła się do przyszłego zwycięstwa ludzkości. Żołnierz zaprzeczył i rozpłakał się oznajmiając, że niedawna wyprawa nie przyniosła żadnych wymiernych efektów.

Ciekawostki Edytuj

  • W anime jego imię zmieniono na Moses (モーゼス, Mōzesu). Prawdopodobnie po to, by uniknąć pomyłek z Reinerem Braunem.
    • Imię Moses to angielski odpowiednik Mojżesza.
  • Jest pierwszą postacią, która zginęła w anime.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki