FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Colt Grice (コルト・グライス, Koruto Guraisu) jest eldiańskim kandydatem na wojownika w służbie rządu Marley i starszym bratem Falco. Aspiruje do odziedziczenia mocy Tytana Zwierzęcego.

Wygląd Edytuj

Colt to sprawny fizycznie młody mężczyzna o jasnych oczach i krótkich jasnych włosach. Podobnie jak inni kandydaci na wojowników nosi standardowy mundur żołnierza Marley, składający się z jasnej kurtki i spodni, pasa z ładownicami noszonego na biodrach, szelek, kasku z paskiem oraz wysokich, wojskowych butów. Ze względu na swoje eldiańskie pochodzenie Colt nosi inny mundur niż rodowici żołnierze Marley. Przy kołnierzu ma przypiętą małą odznakę z eldiańską gwiazdą zamiast zwykłej przypinki, a na jego kasku jest biały pasek również z eldiańską gwiazdą zamiast gładkiego, czarnego paska. Zgodnie z prawem obowiązującym w Marley, Colt, podobnie jak cała jego rodzina, nosi na ramieniu eldiańską opaskę.

Relacje Edytuj

  • Falco Grice - Colt jest starszym bratem Falco i bardzo się o niego troszczy. Wbiegł na pole bitwy, by ratować swojego rannego brata.