FANDOM

Colt Grice
(コルト・グライス, Koruto Guraisu)
Colt Grice character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 12 sierpnia
Wzrost 180 cm
Waga 65 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Wojsko Marley
Zawód Wojownik
Status personalny
Krewni Rodzina Grice
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie

Colt Grice (コルト・グライス, Koruto Guraisu) jest eldiańskim kandydatem na wojownika w służbie rządu Marley i starszym bratem Falco. Aspiruje do odziedziczenia mocy Tytana Zwierzęcego.

Wygląd Edytuj

Colt to sprawny fizycznie młody mężczyzna o jasnych oczach i krótkich jasnych włosach. Podobnie jak inni kandydaci na wojowników nosi standardowy mundur żołnierza Marley, składający się z jasnej kurtki i spodni, pasa z ładownicami noszonego na biodrach, szelek, kasku z paskiem oraz wysokich, wojskowych butów. Ze względu na swoje eldiańskie pochodzenie Colt nosi inny mundur niż rodowici żołnierze Marley. Przy kołnierzu ma przypiętą małą odznakę z eldiańską gwiazdą zamiast zwykłej przypinki, a na jego kasku jest biały pasek również z eldiańską gwiazdą zamiast gładkiego, czarnego paska. Zgodnie z prawem obowiązującym w Marley, Colt, podobnie jak cała jego rodzina, nosi na ramieniu eldiańską opaskę.

Relacje Edytuj

  • Falco Grice - Colt jest starszym bratem Falco i bardzo się o niego troszczy. Wbiegł na pole bitwy, by ratować swojego rannego brata.