FANDOM

Ludzie-Tytani są to ludzie, którzy posiadają "moce tytana" (巨人の力, Kyojin no Chikara) i dzięki temu są w stanie przekształcić się w tytana. Zwykle mają 15 metrów wysokości i tylko ludzie z nacji Eldia mogą mieć moc zamiany w tytana.

Aby przekształcić się w tytana, potrzeba się skaleczyć tak, jak Eren gryzie się w rękę lub Annie, gdy kaleczy się ostrzem w pierścionku. Po ich transformacji, ludzkie ciało znajduje się w karku tytana. Gdy wychodzą z ciała tytana są osłabieni, zmęczeni i mają gorące ciało.

Ludzie-tytani są w stanie regenerować swoje ciało, nawet w ludzkiej formie. Przykładem jest noga i ręka Erena. 

Z powodu "Klątwy Ymir" każdy człowiek-tytan od nabycia mocy tytana żyje tylko 13 lat - w ostatnich latach życia jego ciało zaczyna słabnąć, aż w końcu ginie.

Znani Ludzie-Tytani

Nazwa Opis Forma Tytana
Eren Jaeger
Eren jest pokazany jako 15-metrowy tytan z czarnymi włosami o niezwyklej sile. Jest w stanie przenieść dużej wielkości głaz, a nawet Tytana Opancerzonego.

Z powodu "Klątwy Ymir" Erenowi pozostały tylko 4 lata życia.

TitanAnime.jpg
Ymir
Ymir miała zdolność do przekształcania się w 5-metrowego tytana, z długimi czarnymi włosami i długimi ramionami. Przekształcona Ymir miała długie pazury, które mogły służyć jako haki do powieszenia się na ścianie lub do walki. Pochodziła zza morza, ale została skazana na błąkanie się po wyspie Pardis jako tytan. W formie bezmyślnego tytana spędziła 60 lat, co opisała "niekończącym się koszmarem".
Ymir Titan Form Anime.png
Armin Arlelt
Armin Arlelt stał się człowiekiem-tytanem po tym, gdy Levi wstrzyknął mu serum, otrzymane od Kenny'ego Ackermana. Krótko po zastrzyku przekształcił się w bezmyślnego tytana i pożarł Bertholdta Hoovera, aby powrócić do ludzkiej postaci. W swojej formie tytana posiada stosunkowo małe ciało. Ma krótkie, sięgające do ramion blond włosy, pozbawione warg usta, ciemne oczy oraz kościsty nos.

Z powodu "Klątwy Ymir" Arminowi pozostało 9 lat życia.

Colossus Armin.png
Annie Leonhart
Annie Leonhart może się przekształcić w 14-metrowego tytana z bardziej kobiecymi cechami i krótkimi blond włosami. Jest bardzo szybka i silna, może działać szybciej i sprawniej przez dłuższy czas. Może również zwołać innych tytanów poprzez ryk. Potrafi także chwilowo utwardzać swoją skórę, w niektórych miejscach.

Z powodu "Klątwy Ymir" Annie pozostały co najwyżej 4 lata życia.

The Female Titan.png
Reiner Braun
Reiner Braun może przekształcić się w 15-metrowego tytana, który ma stwardniałą skórę na swoim ciele, służącą za zbroję. Zyskuje bardzo dużą siłę i szybkość pomimo twardej skóry. Dzięki tym atutom może z łatwością zniszczyć mur. Podobnie jak Annie, Reiner może wezwać innych tytanów poprzez ryk.

Z powodu "Klątwy Ymir" Reinerowi pozostały 2 lata życia.

Armored Titan's appearance.png
Bertholdt Hoover
Bertholdt Hoover posiadał zdolność przemiany w 60-metrowego tytana, który jednym kopnięciem był w stanie zniszczyć mur. Jako że był duży, posiadał ogromną siłę, lecz był przy tym niezwykle powolny.
Colossal Titan.png
Pieck Pieck w swojej formie tytana mierzy 4 metry wzrostu i porusza się zawsze na czterech kończynach. Jej głowa, mocno wysunięte usta oraz nos są wyraźnie większe od oczu i uszu.
Quadrupedal Titan.png
Frieda Reiss Frieda potrafiła zmienić się w 13-metrowego tytana wyglądającego podobnie jak Tytan Kobiecy. Posiadała "niezwyciężoną moc". Zginęła, jednak zanim nauczyła się jej używać. Moc tę przejęła pożerając swojego wuja, kiedy miała piętnaście lat. "Niezwyciężona moc" znana obecnie jako "Koordynat", pozwalała kontrolować tytanów. Moc tę skradł jej Grisha Jaeger, a obecnie posiada ją Eren Jaeger.
Frieda Titan.png
Grisha Jaeger Forma tytana Grishy przypomina nieco tę Erena. Również ma 15 m wysokości. Ma w niej wydłużone uszy i dłuższe włosy. Ponadto ma brodę oraz wyraźnie porośnięte włosami ciało. W przeciwieństwie do większości ludzi-tytanów, jego ciało jest dużo szersze i cięższe. Swojej formy tytana użył tylko raz, aby zabić i pożreć Friedę Reiss wraz z rodziną.
Grisha Titan.png
Zeke Jaeger Forma Zeke znacząco różni się od pozostałych wyraźnym, małpo-podobnym wyglądem. Swoją budową ciała jak i rysami twarzy przypomina, jednak człowieka. Co więcej chodzi w pozycji pionowej. Mierzy 17 metrów wysokości. Ciemne futro pokrywa zdecydowaną większość jego ciała, z wyjątkiem twarzy, dłoni, stóp i tułowia. Ma także wydłużone ramiona, długie palce oraz w pełni funkcjonalne kciuki. Proporcjami swojej górnej części ciała przypomina Tytana Kolosalnego. Posiada bowiem dużą klatkę piersiową, małą głowę i niezwykle szczupłe ramiona.

Z powodu "Klątwy Ymir" Zeke pozostał jedynie co najwyżej rok życia.

Beast Titan.png
Ymir Fritz Niewiele wiadomo o fizycznym wyglądzie protoplasty tytanów poza tym, co przedstawiono na idealizujących ją obrazach. Mimo to, na wszystkich ilustracjach forma tytana Ymir Fritz przypominała wysoką kobietę z długimi, blond włosami.
Ymir Fritz Titan 2.jpg
Eren Kruger Eren Kruger, w swojej formie tytana jest bardzo podobny z twarzy do swojej ludzkiej postaci. Oprócz tego ma długie, ciemne włosy- takie same jak Grisha i Eren. Sprawia wrażenie bardzo silnego, gdyż jest w stanie samodzielnie zmiażdżyć statek. Jego tytan ma również wyraźnie umięśnione ciało.
Eren Kruger Titan Form.png
Porco Galliard Porco Galliard w formie tytana posiada głęboko osadzone na twarzy oczy i długie, jasne włosy. Posiada również długą brodę, choć reszta jego twarzy pozostaje bezwłosa. Wydaje się posiadać utwardzoną skórę w okolicach ust oraz na palcach i knykciach. Ma dobrze zbudowane, muskularne ciało. Będąc w tej formie zazwyczaj porusza się za pomocą wszystkich czterech kończyn.
Jaws Titan.jpg

Inni, znani Ludzie-Tytani

Lista znanych Ludzi-Tytanów, których formy jeszcze nie pokazano lub pokazano tylko częściowo:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki