FANDOM

Ten artykuł jest o członku Korpusu Zwiadowczego. Jeśli szukasz naczelnika sił zbrojnych, zobacz artykuł Darius Zackly.

Darius Baer-Varbrun
(ダリウス・ベーア=ヴァルブルン, Dariusu Bēa-Varuburun)
Varbrun anime
Płeć Mężczyzna
Urodziny 29 września
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 16
Głosy
Japoński głos Akimitsu Takase
Angielski głos Brian Mathis

Darius Baer-Varbrun (ダリウス・ベーア=ヴァルブルン, Dariusu Bēa-Varuburun) był członkiem Korpusu Zwiadowczego. Zginął podczas 57. ekspedycji za mury.

Wygląd Edytuj

Darius miał nieułożone, krótkie, czarne włosy i małe, szare oczy. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Darius wydawał się być kreatywną osobą. Użył racy, by zaatakować i oślepić Tytana Kobiecego, co miało umożliwić trzem pozostałym żołnierzom zabicie wroga.

Fabuła Edytuj

Darius dies

Darius kopnięty przez Tytana Kobiecego

Darius pierwszy raz pojawił się, gdy Erwin Smith wygłaszał przemowę dla kadetów. Powiedział generałowi, że nie powinien być taki surowy dla rekrutów, bo żaden z nich nie wstąpi do Korpusu Zwiadowczego.

Podczas 57. ekspedycji oddział Dariusa był ścigany przez Tytana Kobiecego. Olbrzym w makabryczny sposób zabijał jednego żołnierza za drugim, okręcając jednego ze zwiadowców na jego lince do manewrów przestrzennych. Darius próbował uciec, by ostrzec innych o nieprzewidywalności i sile tajemniczej istoty. Jednak jego koń okazał się być zbyt wolny. Tytan Kobiecy kopnięciem wyrzucił go w powietrze razem z jego koniem, powodując ich natychmiastową śmierć.

Gdy podczas bitwy w Dystrykcie Shiganshina generał Erwin Smith zaczął rozpaczać i tracić nadzieję na spełnienie swojego marzenia o poznaniu prawdy o świecie oraz dotarciu do piwnicy Jaegerów, wyobraził sobie wielu martwych żołnierzy Korpusu Zwiadowczego. Wśród nich był także Darius.