FANDOM

Ten artykuł jest o naczelniku sił zbrojnych. Jeśli szukasz członka Korpusu Zwiadowczego, zobacz artykuł Darius Baer-Varbrun.

Darius Zackly
(ダリス・ザックレー, Darisu Zakkurē)
Darius Zackly character image.png
Płeć Mężczyzna
Wzrost 165 cm
Waga 82 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Oddziału Stacjonarnego.png Korpus Stacjonarny
Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Herb Żandarmerii.png Korpus Żandarmerii
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 14
Głosy
Japoński głos Hideaki Tezuka
Angielski głos John Swasey

Darius Zackly (ダリス・ザックレー, Darisu Zakkurē) - Jest najwyższym rangą żołnierzem i zwierzchnikiem wszystkich trzech jednostek wojskowych w służbie ludzkości.

Wygląd Edytuj

Darius jest mężczyzną w podeszłym wieku. Ma siwą brodę i włosy tego samego koloru. Nosi okulary, ciemny płaszcz z odznaczeniami i pagonami, a pod spodem białą koszulę i spodnie na szelkach.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jego osobowości, ale Zackly sprawia wrażenie spokojnego i roztropnego człowieka. Nie dał się ponieść emocjom podczas procesu i dokładnie wysłuchał wszystkich stron.

Fabuła Edytuj

Pierwszy raz pojawia się przed rozpoczęciem procesu, na którym ma zdecydować o dalszym losie Erena. Wysiada z powozu i udaje się na salę sądową. Informuje oskarżonego, że będzie sądzony według prawa wojskowego, a nie cywilnego, dlatego to on podejmie ostateczną decyzję. Po zakończeniu dosyć burzliwych dyskusji decyduje się na przydzielenie Erena do Korpusu Zwiadowczego pod specjalnym nadzorem Levia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki