FANDOM

Daz
(ダズ, Dazu)
Daz character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 22 września
Wzrost 175 cm
Waga 64 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Nieznana
Poprzednia przynależność 104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Poprzedni zawód Kadet
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 3
Głosy
Japoński głos Shūhei Takubo
Angielski głos Brad Venable

Daz (ダズ, Dazu) jest byłym członkiem 104.Korpusu Treningowego. Uczestniczył w obronie Dystryktu Trost.

Wygląd Edytuj

Daz to średniego wzrostu młody mężczyzna. Ma krótkie szarawe włosy i oczy w kolorze jasnego brązu. Kiedy był kadetem, nosił standardowy dla członków 104. Korpusu Treningowego mundur z ciemnoszarą koszulą. Bardzo często wygląda na przerażonego i zdenerwowanego.

Osobowość Edytuj

Daz jest ciągle przerażony, niezależnie od sytuacji, zawsze obawia się złych rzeczy, które mogą się wydarzyć. W obliczu niebezpieczeństwa, do tego stopnia traci kontrolę nad sobą, że woli zginąć od miecza swojego przełożonego, niż zostać pożartym przez tytana. Nie jest pewnym siebie lub wystarczająco silnym żołnierzem, gdyż nie był w stanie ukończyć treningu w górach, kiedy nawet ktoś tak drobny jak Historia Reiss dał sobie radę.

Historia Edytuj

Kiedy Ymir odniosła się do obietnicy złożonej jej przez Christę podczas szkolenia wojskowego, dziewczyny były ukazane, kiedy szły przez zaśnieżone góry. Christa ciągnęła leżącego Daza na małych sankach, by mógł ukończyć ćwiczenie. Ymir stwierdziła, że powinny go zostawić, bo jest już prawie martwy, a ktoś, kto nie potrafi ocenić swoich możliwości fizycznych, powinien odejść i zrezygnować w pierwszej kolejności, ale on chciał być podziwiany i został. Christa wciąż odmawiała pozostawienia kolegi, jednak Ymir zaoferowała, że się nim zajmie, a Lenz kazała iść przodem. Zanim jednak Christa zdążyła zaprotestować, przyjaciółka podniosła ją i zrzuciła ze zbocza. Gdy wróciła na szczyt, nie było już tam nikogo. Później Christa dotarła do siedziby w górach, gdzie była już Ymir i leżący w łóżku pod opieką lekarzy Daz.

Fabuła Edytuj

Gdy Dott Pyxis ogłosił plan odbicia Dystryktu Trost, Daz, który ledwo co przeżył wcześniejszą walkę w tym miejscu, wykazywał objawy PTSD (zespołu stresu pourazowego). Zaczął krzyczeć, że nie chce umierać. Marco Bodt próbował go uspokoić. Usłyszał to ich dowódca, który zagroził Dazowi, że jeśli odmówi udziału w misji, to go zabije. Na co kadet odpowiedział, że woli zginąć w taki sposób, niż zostać pożartym przez tytana. Jednak później Pyxis poinformował żołnierzy, że dezerterzy, którzy nie chcą wykonywać rozkazów nie zostaną ukarani, ale w zamian będą musieli żyć ze świadomością, że narazili swoje rodziny na spotkanie z tytanami. Daz ze względu na swoją kondycję psychiczną, nie był w stanie skazywać swoich najbliższych na taki los i zdecydował się powrócić do operacji zastawienia wyrwy w murze. Nie wiadomo, co stało się z Dazem w dalszej części bitwy i po niej.

Umiejętności Edytuj

Daz jest zwykłym członkiem korpusu treningowego, który ma wystarczające zdolności (lub szczęście), że przeżył kilkukrotnie spotkanie z tytanami.

Statystyki: Daz
Umiejętności wojenne
7/10
Zwinność
6/10
Strategia
6/10
Praca zespołowa
5/10
Strach
10/10