FANDOM

Dennis Eibringer
(デニス・アイブリンガー, Denisu Aiburingā)
Eibringer anime.png
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Żandarmerii.png Korpus Żandarmerii
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 23
Głosy
Japoński głos Seirō Ogino
Angielski głos Andrew Chandler

Dennis Eibringer (デニス・アイブリンガー, Denisu Aiburingā) jest członkiem Korpusu Żandarmerii. Oddział, do którego należy, stacjonuje w Dystrykcie Stohess. Jest na wysokim stanowisku.

Wygląd Edytuj

Eibringer ma średniej długości, brązowe włosy, lekki zarost i piwne oczy. Nosi standardowy mundur żołnierza Korpusu Żandarmerii.

Osobowość Edytuj

Dennis jest leniwym, wysoko postawionym żandarmem. Jak wielu żołnierzy (z wyjątkiem Korpusu Zwiadowczego) przed i po upadku muru Maria, raczej spędzałby czas na piciu i hazardzie. Kiedy tylko pojawia się taka okazja, zrzuca swoje obowiązki na niższych rangą żołnierzy.

Fabuła Edytuj

Dennis był odpowiedzialny za nadzorowanie eskortowania powozu z Erenem, kiedy będzie przejeżdżać przez miasto. Jednak później, przekazał tę funkcję swojemu podkomendnemu - Marlo, kiedy ten zakwestionował szczegóły tejże operacji. Krótko po tym okazało się, że Dennis wymigał się od swoich obowiązków i zostawił je swoim młodym podwładnym by, zamiast tego uprawiać hazard, pić i grać w karty.

Różnice między mangą, a anime Edytuj

  • W anime, Dennis jest wśród kilku żołnierzy, którzy pośpiesznie próbują przejść na manewr przestrzenny, kiedy Eren i Annie biegną przez miasto w swoich formach tytana.
  • W anime, jest pokazany obok Erwina i Nile'a po schwytaniu Annie Leonhart, co świadczy o tym, że przeżył walkę w Dystrykcie Stohess - omal nie został zdeptany przez Annie i Erena.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki