FANDOM

Dennis Eibringer
(デニス・アイブリンガー, Denisu Aiburingā)
Dennis Aiblinger (Anime) character image
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Żandarmerii Korpus Żandarmerii
Zawód Żołnierz
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 23
Głosy
Japoński głos Seirō Ogino
Angielski głos Andrew Chandler

Dennis Eibringer (デニス・アイブリンガー, Denisu Aiburingā) jest członkiem Korpusu Żandarmerii. Oddział, do którego należy, stacjonuje w Dystrykcie Stohess. Jest na wysokim stanowisku.

Wygląd Edytuj

Eibringer ma średniej długości, brązowe włosy, lekki zarost i piwne oczy. Nosi standardowy mundur żołnierza Korpusu Żandarmerii.

Osobowość Edytuj

Dennis jest leniwym, wysoko postawionym żandarmem. Jak wielu żołnierzy (z wyjątkiem Korpusu Zwiadowczego) przed i po upadku muru Maria, raczej spędzałby czas na piciu i hazardzie. Kiedy tylko pojawia się taka okazja, zrzuca swoje obowiązki na niższych rangą żołnierzy.

Fabuła Edytuj

Dennis picks Marlo to do his work

Dennis przekazuje swoją pracę Marlo

Dennis był odpowiedzialny za nadzorowanie eskortowania powozu z Erenem, kiedy będzie przejeżdżać przez miasto. Jednak później, przekazał tę funkcję swojemu podkomendnemu - Marlo, kiedy ten zakwestionował szczegóły tejże operacji. Krótko po tym okazało się, że Dennis wymigał się od swoich obowiązków i zostawił je swoim młodym podwładnym by, zamiast tego uprawiać hazard, pić i grać w karty.

Różnice między mangą, a anime Edytuj

  • W anime, Dennis jest wśród kilku żołnierzy, którzy pośpiesznie próbują przejść na manewr przestrzenny, kiedy Eren i Annie biegną przez miasto w swoich formach tytana.
  • W anime, jest pokazany obok Erwina i Nile'a po schwytaniu Annie Leonhart, co świadczy o tym, że przeżył walkę w Dystrykcie Stohess - omal nie został zdeptany przez Annie i Erena.