FANDOM

Diabeł Ziemi
(大地の悪魔, Daichi no Akuma)
Devil of the Earth.jpg
Status profesjonalny
Status personalny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Diabeł Ziemi (大地の悪魔, Daichi no Akuma) był postacią z eldiańskiej mitologii. Zawarł pakt z Ymir Fritz, czyniąc ją pierwszym, ze wszystkich znanych tytanów. Jednak w rzeczywistości Diabeł był niczym więcej niż mitem sfałszowanym przez rząd Marley w celu zszargania wizerunku Ymir Fritz.

Wygląd Edytuj

Na wszystkich ilustracjach, które go przedstawiają, jest ukazany jako duża, kucająca postać z groźnym uśmiechem. W książce, którą Frieda Reiss czytała Historii, Diabeł ubrany był z długi płaszcz z kapturem, natomiast w książce pana Jaegera, którą czytał Grishy jego głowa jest odsłonięta, dzięki czemu widać, iż ma rogi oraz długi ogon. Diabeł ma także ostre pazury i spiczaste uszy.

Historia Edytuj

Ymir Fritz's story.jpg

Ymir i Diabeł w książce Friedy

Ponad 1800 lat, przed upadkiem Dystryktu Shiganshina, dziewczynka zwana Ymir Fritz spotkała się z Diabłem i zawarła z nim pakt. Nie wiadomo co Ymir ofiarowała diabłu, lecz w zamian za to otrzymała niezwykłą moc, która uczyniła ją pierwszym, ze wszystkich tytanów.

Kiedy Historia Reiss, bezpośredni potomek Ymir Fritz dorastała na farmie, za murem Sina, jej przyrodnia siostra, Frieda Reiss regularnie odwiedzała ją ucząc m.in. czytania i pisania. Któregoś razu Frieda opowiedziała Historii historię Ymir i Diabła, mówiąc jej, że powinna być tak samo miłą i uczynną dziewczyną, jaką była Ymir.

Fabuła Edytuj

Ymir Fritz makes a deal with the Devil.jpg

Ymir dokonuje paktu z Diabłem

Kiedy członkowie Korpusu Zwiadowczego dotarli do domu Erena w Dystrykcie Shiganshina, odkryli w piwnicy Grishy Jaegera trzy dzienniki. W jednym z nich Grisha opisał swoje dzieciństwo, kiedy to opowiedziano mu historię Ymir i jej paktu z Diabłem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki