FANDOM

Dieter
(ディター, Ditā)
Dieter close up.png
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 22
Głosy
Japoński głos Yoshihito Sasaki
Angielski głos John Burgmeier

Dieter (ディター, Ditā) jest członkiem Korpusu Zwiadowczego i uczestniczył w 57. ekspedycji za mury.

Wygląd Edytuj

Dieter ma blond włosy z grzywką i niebieskawo - szare oczy. Nosi typowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Fabuła Edytuj

Podczas 57. ekspedycji Dieter i jego przyjaciel Jurgen kłócili się z Erwinem i Leviem, po tym jak odmówili im wydania ciała ich zmarłego przyjaciela, Ivana. Erwin zdecydował wyrzucić ciała, których nie byli w stanie zabrać ze sobą i ogłosić, że polegli zwiadowcy zaginęli w akcji. Dieter i Jurgen ze złością sprzeciwili się rozkazom generała, odzyskali zwłoki towarzysza broni, a ich działanie zwabiło kilku tytanów do żołnierzy Korpusu Zwiadowczego. Kiedy tytan podniósł na niego rękę, ciało Ivana spadło z konia i zostało stracone.

Dieter with Ivan's corpse.png

Dieter z ciałem Ivana

Zaraz po tym, tytan chwycił Jurgena i nawet pomimo tego, że Dieter próbował go uratować przy pomocy manewru przestrzennego, pożarł go. Chwilę później olbrzym złapał Dietera i właśnie miał go zabić, ale Mikasa Ackermann przybyła mu na ratunek i pokonała wroga. Ze względu na przyciągające tytanów ciała, zwiadowcy byli zmuszeniu zrzucić je z wozu, by móc uciec. Po tym incydencie Levi podszedł do Dietera i wręczył mu emblemat Korpusu Zwiadowczego, mówiąc, że należał do Ivana, na co on wybuchnął płaczem. Wracając z ekspedycji na tereny w obrębie muru Rose, Dieter siedział ze zwieszoną głową na jednym z wozów, a w lewej ręce trzymał odznakę z symbolem zwiadowców.

Ciekawostki Edytuj

  • Dieter nie występuje w mandze - pojawia się tylko w anime.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki