FANDOM

Ten artykuł jest o pułkowniku Korpusu Zwiadowczego. Jeśli szukasz syna Roda Reissa, zobacz artykuł Dirk Reiss.

Dirk
(ディルク, Diruku)
Squad Leader Dirk.jpg
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Dirk (ディルク, Diruku) był członkiem Korpusu Zwiadowczego i pułkownikiem podczas operacji odzyskania muru Maria.

Wygląd Edytuj

Dirk był mężczyzną o średnim wzroście i budowie ciała. Miał krótkie blond włosy. Gdy nie nosił munduru zwiadowców, ubierał się w białą koszulę, ciemne spodnie i czarną kamizelkę.

Fabuła Edytuj

Dirk uczestniczył w spotkaniu z Erwinem Smithem i pozostałymi pułkownikami Korpusu Zwiadowczego, podczas którego omawiano najnowsze odkrycia związane z ojcem Erena - Grishą Jaegerem.

Dirk brał udział w operacji Korpusu Zwiadowczego, której celem było odzyskanie muru Maria. Po pojawieniu się Tytana Zwierzęcego wraz z jego armią, Erwin rozkazał oddziałowi Dirka przegrupować się z oddziałami Klausa i Marlene, a następnie chronić konie zwiadowców. Żołnierze z oddziału Dirka prowadzili konie w bezpieczne miejsce. Podczas walki Dirk i jego drużyna została zabita przez Tytana Zwierzęcego, kiedy ten zaczął rzucać w nich pokruszonymi odłamkami głazów, tnąc ich tym samym na kawałki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki