FANDOM

Ten artykuł jest o pułkowniku Korpusu Zwiadowczego. Jeśli szukasz syna Roda Reissa, zobacz artykuł Dirk Reiss.

Dirk
(ディルク, Diruku)
Dirk
Płeć Mężczyzna
Urodziny 26 grudnia
Wzrost 175 cm
Waga 72 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Dirk (ディルク, Diruku) był członkiem Korpusu Zwiadowczego i dowódcą oddziału (班長, Hanchō) podczas operacji odzyskania muru Maria.

Wygląd Edytuj

Dirk był mężczyzną o średnim wzroście i budowie ciała. Miał długie blond włosy. Miał także lekki zarost i wąsy. Gdy nie nosił munduru zwiadowców, ubierał się w białą koszulę, ciemne spodnie i czarną kamizelkę.

Osobowość Edytuj

Dirk był poważną osobą i lojalnym członkiem Korpusu Zwiadowczego. Zdawał się być zaufanym podkomendnym Erwina Smitha, gdyż osobiście towarzyszył i doradził mu podczas misji zwiadowców w Shiganshinie.

Fabuła Edytuj

Dirk uczestniczył w spotkaniu z Erwinem Smithem i pozostałymi oficerami Korpusu Zwiadowczego, podczas którego omawiano najnowsze odkrycia związane z ojcem Erena - Grishą Jaegerem. Po spotkaniu Dirk zasugerował ewentualne ukaranie Keitha Shadisa za zatajenie ważnych informacji, ale Hange Zoë odrzuciła ten pomysł. Później Dirk wraz z innymi dowódcami Korpusu Zwiadowczego przyglądał się żołnierzom, którzy walczyli między sobą o mięso serwowane z okazji świętowania rozpoczęcia misji odzyskania muru Maria.

Gdy Eren uszczelnił wyrwę w murze Maria, Dirk i Erwin stali na szczycie muru. Dirk był zaskoczony tym, że nikt nie zaatakował i zastanawiał się czy armia Korpusu Zwiadowczego jest za silna dla Reinera i Bertholdta. Przerwało mu jednak przybycie Armina Arlelta. Dirk był zszokowany, gdy dowiedział się, że Armin znalazł dowód na istnienie osoby towarzyszącej Bertholdtowi i Reinerowi. Po tym, jak Erwin pozwolił Arminowi dowodzić poszukiwaniami Reinera i Bertholdta, Dirk skomentował, że Erwin podjął wielkie ryzyko i zapytał, czy zwiadowcy pozostaną w tym miejscu, póki nie znajdą Reinera i Bertholdta, co potwierdził Erwin.

Klaus obserwuje Tytana Zwierzęcego

Ostatnie chwile Dirka

Po pojawieniu się Tytana Zwierzęcego i jego armii Erwin rozkazał oddziałowi Dirka przegrupować się z oddziałami Marlene i Klausa, by chronili konie zwiadowców. Dirk i jego żołnierze odpierali ataki pobliskich tytanów, by bronić rekrutów z oddziału Klausa, gdy ci prowadzili konie w bezpieczne miejsce. Po pokonaniu przydzielonych tytanów Dirk zgłosił Leviowi, że zostało już tylko niewielu tytanów, polecając mu, by odpoczął, a on i jego żołnierze zajmą się olbrzymami. Jednak zanim mógł pokonać więcej tytanów, Dirka i jego oddział dosięgnął grad kamieni rzucanych przez Tytana Zwierzęcego. Dirka, któremu udało się przetrwać pierwszą falę odłamków, zdążył tylko zobaczyć zwłoki jednego ze swoich towarzyszy, nim sam zginął od kawałków skał.