FANDOM

Ten artykuł jest o synu Roda Reissa. Jeśli szukasz pułkownika Korpusu Zwiadowczego, zobacz artykuł Dirk.

Dirk Reiss
(ディルク・レイス, Diruku Reisu)
DirkReiss.png
Płeć Mężczyzna
Wiek 14 lat (845)
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Ymir Fritz - przodek (martwa)
Pierwszy Król - przodek (martwy)
Historia Reiss - przyrodnia siostra
Rod Reiss - ojciec (martwy)
Nienazwana matka (martwa)
Frieda Reiss - starsza siostra (martwa)
Ulklin Reiss - starszy brat (martwy)
Florian Reiss - młodsza siostra (martwa)
Abel Reiss - młodsza siostra (martwa)
Uri Reiss - wujek (martwy)
Pan Reiss - dziadek (martwy)
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Dirk Reiss (ディルク・レイス, Diruku Reisu) był najmłodszym synem Roda Reiss i jego żony, młodszym bratem Friedy i Ulklina Reiss, starszym bratem Abel i Florian Reiss, a także najmłodszym przyrodnim bratem Historii Reiss. Dirk został zabity przez Grishę Jaegera w kaplicy rodziny Reiss, krótko po upadku muru Maria.

Wygląd Edytuj

Dirk był młodym, czternastoletnim chłopcem. Podobnie jak jego ojciec i brat Ulklin miał czarne włosy i jasne oczy. Nosił prostą szatę w jasnym kolorze, koszulę i ciemne spodnie, co stanowiło typowy ubiór dla mężczyzn z rodu Reiss podczas spotkań rodzinnych.

Fabuła Edytuj

Dirk and Abels deaths.png

Śmierć Dirka i Abel

Kilka lat przed wydarzeniami z roku 845, Dirk widział śmierć swojego wuja Uriego, który przekazał moc Pierwszego Króla jego siostrze - Friedzie. Kiedy przemieniona w tytana dziewczyna próbowała pożreć Uriego, Dirk oglądał to w ciszy razem z pozostałymi członkami rodziny, oprócz Florian, która była wtedy nieobecna.

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Dirka. Według Roda Reiss, Dirk wraz z Abel zostali zmiażdżeni przez dłoń Grishy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki