FANDOM

Ten artykuł jest o synu Roda Reissa. Jeśli szukasz plutonowego Korpusu Zwiadowczego, zobacz artykuł Dirk.

Dirk Reiss
(ディルク・レイス, Diruku Reisu)
Dirk Reiss character image
Płeć Mężczyzna
Wiek 14 lat (845)
Urodziny 12 października
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Rząd Królewski
Arystokracja
Status personalny
Krewni Rodzina Fritz

Rodzina Reiss

Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Dirk Reiss (ディルク・レイス, Diruku Reisu) był najmłodszym synem Roda Reiss i pani Reiss, młodszym bratem Friedy i Urklyna Reiss, starszym bratem Abel i Florian Reiss, a także najmłodszym, przyrodnim bratem Historii Reiss.

Wygląd Edytuj

Dirk był młodym, czternastoletnim chłopcem. Posiadał czarne, kosmate włosy i jasne oczy, tak jak jego ojciec i starszy brat, Urklyn. Nosił prostą szatę w jasnym kolorze, koszulę i ciemne spodnie, co stanowiło standardowy ubiór mężczyzn z rodu Reiss podczas spotkań rodzinnych.

Fabuła Edytuj

Dirk and Abel die

Śmierć Dirka i Abel

Kilka lat przed wydarzeniami z roku 845, Dirk widział śmierć swojego wuja Uriego, który przekazał moc Pierwszego Króla jego siostrze - Friedzie. Kiedy przemieniona w tytana dziewczyna próbowała pożreć Uriego, Dirk oglądał to w ciszy razem z pozostałymi członkami rodziny, oprócz Florian, która była wtedy nieobecna.

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Dirka. Według Roda Reiss, Dirk wraz z Abel zostali zmiażdżeni przez dłoń Grishy.