FANDOM

Orvud District

Dystrykt Olbd

Dystrykt Olbd (オルブド区, Orubudo-ku) jest miastem położonym na północnym skraju muru Sina.

Fabuła Edytuj

Po przemianie w gigantycznego tytana, Rod Reiss zaczął powoli przemieszczać się w kierunku Dystryktu Olbd. Jako tytan z rodzaju potocznie określanego "odmieńcem" nie panował w pełni nad sobą i skierował się w stronę najbliższego, dużego skupiska ludzi. Z rozkazu Erwina Smitha mieszkańców dystryktu nie ewakuowano, z obawy że ściągnie to tytana wprost na mur Sina, który mógłby łatwo zniszczyć i udać się do najgęściej zaludnionego centrum. Zamiast tego Erwin zaproponował poczekać na Roda w mieście, ludność zaś zmobilizować na tyle, aby w razie potrzeby mogła szybko opuścić dystrykt. Korpus Stacjonarny zaakceptował ten plan i o świcie wszyscy jego żołnierze czekali na przeciwnika, na szczycie muru.

Ready for war

Żołnierze przygotowani do walki na szczycie muru w Dystrykcie Olbd

Garnizon rozpoczął frontalny atak, zasypując Roda gradem pocisków z armat. Mimo sporych ran, tytan wytrzymał atak i wspiął się na mur. Przerażonym ludziom wewnątrz miasta ukazała się sylwetka olbrzymiego tytana. Była wśród nich trójka dzieci, których widok przypomniał Erenowi moment, w którym on, Armin i Mikasa będąc dziećmi obserwowali jak Dystrykt Shiganshina został zaatakowany przez Tytana Kolosalnego. Jednakże tym razem wojsko było przygotowane do walki. W myśl sporządzonego wcześniej planu, członkowie korpusu zwiadowczego wysadzili tytanowi ręce, a potem głowę co miało odsłonić jego prawdziwe ciało. Plan powiódł się, a Rod został zabity przez Historię. Po wybuchu całego ciała tytana, Historia upadła na wóz ustawiony pod murem, w miejscu, w którym mieszkańcy obserwowali bitwę. Zgromadzeni ludzie rozpoznali w niej osobę, która pokonała tytana. Tam też Historia ogłosiła im, że jest ich prawdziwym władcą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki