FANDOM

Dziadek Ackermann (アッカーマン, Akkāman) był dziadkiem Kenny'ego i Kuchel Ackermann oraz pradziadkiem Levia Ackermanna. Był również jednym z nielicznych żyjących członków rodu Ackermann, znającym przyczynę prześladowań swojej rodziny.

Wygląd Edytuj

Był starszym człowiekiem, wyglądającego na schorowanego i wątłego. Posiadał sięgające do ramion, siwe włosy i oczy o zmęczonym spojrzeniu oraz spiczasty nos i wąsy, które tworzyły brodę. Ze względu na swój stan zdrowia nosił luźne ubrania i został ukazany jako będący w stanie nie pozwalającym mu na podniesienie się z łóżka.

Osobowość Edytuj

Aby uchronić obecnych i przyszłych członków rodziny Ackermann, postanowił umrzeć bez ujawniania sekretów dawnego życia swojej rodziny, będącymi lojalnymi podwładnymi Króla.

Historia Edytuj

Będąc na łożu śmierci, Kenny Ackermann odwiedził go, gdyż uważał to za ostatnią okazję do spotkania ze swoim dziadkiem. Powiedział mu, że odnalazł swoją siostrę, Kuchel Ackermann oraz, że zaszła w ciążę ze swoim klientem. Poinformował go także o tym, że zajął się Korpusem Żandarmerii, który węszył wokół niego od jakiegoś czasu.

Zdumiony stanem rodziny Ackermann, zapytał swojego dziadka dlaczego tak się dzieje. Próbował również używać słodkich słówek względem niego, mówiąc: "Jestem twoim uroczym, małym wnuczkiem, prawda?". Łapiąc oddech, mężczyzna usiadł i zapytał się go czy uroczy, mały wnuczek, którego tak dobrze zna, jest znany w stolicy jako "Kenny Rozpruwacz". Choć początkowo planował utrzymać sekrety Ackermannów dla siebie, widząc w jakim stanie znajduje się jego rodzina, zaczął opowiadać Kenny'emu wszystko co wiedział. 

Zaczął od twierdzenia, iż Rząd Królewski nie nienawidzi Ackermannów, lecz boi się ich, ze względu na niezdolność Króla do kontroli nad nimi. Następnie zaczął twierdzić, iż pomimo bycia urodzonym wewnątrz murów, jest święcie przekonany, że służyli oni jako bliscy podwładni Rządu Królewskiego; z obowiązkiem zagwarantowania przetrwania ludzkości. Wspomniał również, że większość ludzkości pochodzi z jednego rodu, podczas gdy mała grupa należy do wyodrębnionych rodów. Z tego powodu, ci członkowie stanowili zagrożenie dla reguł monarchy, ponieważ Król nie był w stanie ich w pełni zrealizować.

Głównym postanowieniem Króla było wymazanie pamięci ludzkości z wydarzeń przyszłości, aby móc zaprowadzić ład i porządek. Gdy Kenny stał się zdezorientowany słysząc o wymazywaniu pamięci, dziadek Ackermann odparł beznamiętnie, że jest to moc Tytanów, która była utrzymywana przez monarchów i przekazywana z pokolenia na pokolenie. Moc ta jest tak silna, iż dzięki niej zostały zbudowane mury oraz wymazano pamięć prawie całej ludzkości ich zamieszkujących. Pomimo tego, Moc ta nie objęła ludzi należących do wyodrębnionych rodów; włączając w to Ackermannów. Więc, aby ideologia Króla mogła zostać w pełni zrealizowana, klany te musiały zostać w jakiś sposób uciszone. Tylko dwa z nich przeciwstawiły się władcy, rezygnując ze swoich pozycji i odwracając się od Rządu Królewskiego.

Pod koniec dodał, iż prawda była również trzymana w tajemnicy za czasów jego pokolenia, aby móc ochronić pozostałych członków rodziny. Lecz ci żyjący przed nim, poświęcili swoje życia z tego samego powodu. Pod koniec Kenny zamilkł i postanowił, że uwierzy w historię swojego dziadka; ponieważ byłoby to bardziej zabawne.

Relacje Edytuj

  • Kenny Ackermann - Choć Kenny był jego wnukiem, ich relacja była dość skomplikowana. Pomimo, iż wydawał się kochać Kenny'ego, nie popierał jego działań związanych z Korpusem Żandarmerii, twierdząc, że stał się "potworem stolicy". Jednakże, ufał mu na tyle, że zgodził się powierzyć mu sekrety prześladowań ich rodziny.
  • Kuchel Ackermann - Będąc jego wnuczką, prawdopodobnie również kochał ją i troszczył się o nią. Podczas jego ostatniego spotkania z dziadkiem, Kenny opowiedział mu o sytuacji swojej siostry, bojąc się jego reakcji. Jednakże, nie okazał on żadnej reakcji po usłyszeniu wiadomości na jej temat.

Ciekawostki Edytuj

  • Hajime Isayama stwierdził w czasie jednego Q&A, że mężczyzna przypomniał Levia z brodą.