FANDOM

Ten artykuł jest o członku Korpusu Zwiadowczego. Jeśli szukasz członka Odnowicieli Eldia znanego jako "Sowa", zobacz artykuł Eren Kruger.

Eren Jaeger
(エレン・イェーガー, Eren Yēgā)

Eren anime character image.png

Eren in Titan form.png

Płeć Mężczyzna
Wiek 15 lat (850)
19 lat (854)
Urodziny 30 marca
Wzrost 170 cm
Waga 63 kg
Gatunek Człowiek-Tytan
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Oddział Specjalny
Poprzednia przynależność 104th Trainees Squad Logo.png 104. Korpus Treningowy
Zawód Zwiadowca
Poprzedni zawód Kadet
Status personalny
Krewni Mikasa Ackermann - przybrana siostra
Carla Jaeger - matka (martwa)
Grisha Jaeger - ojciec (martwy)
Zeke Jaeger - przyrodni brat
Fay Jaeger - ciotka (martwa)
Pani Jaeger - babcia
Pan Jaeger - dziadek
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Yūki Kaji
Angielski głos Bryce Papenbrook
Wybiję ich...! Pozbędę się z tego świata...!!! Wszystkich... co do jednego!!!

(do samego siebie) Atak Tytanów: Rozdział 2

Eren Jaeger (エレン・イェーガー, Eren Yēgā) jest członkiem Korpusu Zwiadowczego oraz jednym z głównych bohaterów serii Shingeki no Kyojin. Jest jedynym synem Grishy i Carli Jaeger, młodszym przyrodnim bratem Zeke'a Jaegera oraz przybranym bratem Mikasy Ackermann. Jest również w posiadaniu Koordynatu i mocy Tytana Atakującego.

Urodził się i wychował w Dystrykcie Shiganshina, położonym na południowym krańcu muru Maria, dopóki w 845 roku tytani Kolosalny i Opancerzony przebili się przez mur, pozwalając potopowi tytanów na dokonanie inwazji i zniszczyli miasto. Podczas wypadku, Eren bezradnie przyglądał się jak jego matka zostaje zamordowana i pożarta przez bezmyślną formę tytana Diny Jaeger, poprzedniej żony Grishy. To wydarzenie obudziło w Erenie intensywną nienawiść do tytanów i poprzysiągł wybić ich co do ostatniego.

Dwa lata później, wraz z Mikasą Ackermann i jego najlepszym przyjacielem Arminem Arleltem, dołączyli do 104. Korpusu Treningowego. Udało im się ukończyć szkolenie, z Erenem zajmującym piąte miejsce jako najlepszy kadet, a następnie dołączyli do Korpusu Zwiadowczego, tuż po bitwie o Dystrykt Trost.

Wygląd

Jako człowiek

Eren jest średniego wzrostu i budowy. Ma nietypową urodę, chociaż można nazwać go urokliwym. Ma dość smukłą twarz, mały nos, czekoladowe włosy jak i brwi oraz duże, okrągłe, seledynowe oczy. Jego skóra jest jasna, włosy sięgają karku i są przedzielone przedziałkiem na środku głowy. Często marszczy brwi, kiedy jest zły lub zdenerwowany. Czasami wyraża go też jego determinację. Eren ubrany jest w standardowy mundur, a na szyi nosi klucz od ojca. W mandze jego oczy często wyglądają na "puste". Są one koloru szarego.

Jako tytan

W tej formie Eren zmienia się diametralnie, ale jest parę cech, które czynią go rozpoznawalnym. Jest piętnastometrowym tytanem z długimi rozpuszczonymi włosami. Jego oczy stają się pełne nienawiści, a nos i uszy bardziej szpiczaste. Rysy twarzy wyraźnieją, zęby, jak sztylety tworzą dwa rzędy. W porównaniu do innych tytanów, sylwetka Erena jest bardziej umięśniona, a jego postawa wskazuje, iż posiada on "podstawy trzeźwego umysłu" tzn. potrafi się bić, jednak z początku nie kontroluje nabytej umiejętności.

Osobowość

Eren jest bardzo pewny siebie, porywczy i impulsywny. Posiada również nieugiętą siłę woli. Rzadko kiedy jego działania są poprzedzone jakimkolwiek zastanowieniem. Łatwość szybkiego podejmowania śmiałych decyzji sprawia, że nie boi się ani nie waha stanąć w obronie swoich przyjaciół, nawet w bardzo niebezpiecznych sytuacjach. Już od młodego wieku przejawiał olbrzymią ciekawość świata. Postanowił wstąpić do Korpusu Zwiadowczego, mimo że było to bardzo niebezpieczne . Od zawsze darzył wielkim szacunkiem służbę jaką pełni Korpus Zwiadowczy i każdą inną formację, która ma na celu ochronę ludzkości przed tytanami, dlatego bardzo denerwowała go niedbałość i pijaństwo Hannesa. Jako młody chłopak przeżył masakrę w Shiganshinie, która jeszcze bardziej umocniła jego charakter. Eren poprzysiągł zemstę na tytanach i jest bardzo zdeterminowany w osiągnięciu tego celu. Przeżywa wielką frustrację kiedy nie ma na coś wpływu.

Historia

Rok 844

Kiedy Eren był dzieckiem, uratował Mikasę przed handlarzami ludźmi podczas wizyty w jej domu z jego ojcem. Zabił dwóch mężczyzn, ale zaskoczył go trzeci, który zaczął go dusić. Zdając sobie sprawę, że chłopak może umrzeć, Mikasa, dzierżąc nóż, z nadludzką siłą skoczyła na mężczyznę i go uśmierciła. Z racji tego, że handlarze pozbawili życia rodziców dziewczyny, ojciec Erena powiedział, że ta może dołączyć do ich rodziny. Chłopiec zaś, by ją ogrzać, dał jej szalik, do którego Mikasa tak się przywiązała, że nosi go do dziś.

Rok 845

Po inwazji Tytana Kolosalnego, Eren widzi jak Tytan Uśmiechnięty pożera jego matkę, przez co postanawia dołączyć do straży i wybić wszystkich tytanów. Widząc bezmyślne zabijanie, stwierdza, iż ludzkość to tylko bydło, które jest kontrolowane przez tytanów.

Fabuła

Wprowadzenie

Po ukończeniu szkolenia, Eren jest w stanie formalnie ubiegać się o dołączenie do Zwiadowców, jednak Tytan Kolosalny pojawia się tak samo jak w dzień upadku muru Maria. Chłopak próbuje go zabić, ale ten znika tak szybko jak się pojawił, zostawiając zniszczoną bramę.

W odpowiedzi na kryzys, nowi kadeci zostali rozdzieleni na grupy odpowiedzialne za obronę ludności w różnych częściach miasta. Eren i Armin są w jednej grupie. Eren widząc, jak tytani pożerają jego towarzyszy, rzucił się do walki, ale jeden z nich odgryzł mu nogę. Kiedy spostrzega pożeranego przez tytana Armina, wskakuje do jego paszczy i wyciąga przyjaciela. Ostatecznie zostaje pozbawiony ręki i połknięty.

Transformacja

Później dowiadujemy się, że Eren w żołądku tytana desperacko chce przetrwać i po raz pierwszy przemienia się w tytana, po czym wychodzi z osobnika, przez którego został połknięty i zaczyna zabijać każdego potwora, jakiego zobaczy. Ratuje Mikasę, a Armin oddaje jej swój gaz i pędzą do kwatery głównej, żeby odeprzeć atak tytanów i napełnić butle ze sprężonym gazem do ich manewrów przestrzennych.

Wokół Erena zbiera się spora ilość tytanów. Grupa Mikasy przygląda się wszystkiemu ze zdziwieniem. Eren zostaje pokonany i pada na ziemię, a z karku tytana wyłania się ludzkie ciało Jaegera z odrośniętymi kończynami.

Po obudzeniu, Eren jest wycieńczony i słabo pamięta poprzednie wydarzenie. Wraz z Mikasą i Arminem jest osaczony przez wojsko. Żołnierze chcą go zabić, myśląc, że jest wrogiem ludzkości. Kiedy działo zostaje odpalone i skierowane na całą trójkę, Eren gryzie własną rękę i przekształca się częściowo w Tytana, blokując kulę i wyłaniając się ze stworzonego organizmu. Chłopak pozwala Arminowi porozmawiać z wojskiem, jednak nie udaje mu się ich przekonać. Nagle pojawia się Dott Pyxis, który postanawia wysłuchać Arlelta.

Plan skupia się na wykorzystaniu formy tytana Erena, który przeniesie wielki głaz, do dziury w murze stworzonej przez Tytana Kolosalnego. Chłopak jest w tej samej grupie co Mikasa, która ma go bronić przed innymi tytanami, gdy on będzie przenosił kamień. Po jego transformacji atakuje przybraną siostrę, która próbuje się z nim porozumieć, jednak ten trafia się w twarz i niszczy swoją głowę. Misja zostaje uznana za porażkę, jednak pomimo to żołnierze decydują się zostać i bronić Erena.

Armin pojawia się i przekonuje Mikasę, aby pomogła odeprzeć tytanów, podczas gdy on spróbuje dotrzeć do Erena. W końcu udaje mu się, dzięki czemu chłopak przenosi kamień i zatyka dziurę w murze. Ofiarami są pozostali członkowie drużyny (oprócz Rico, Armina i Mikasy). Są otoczeni przez tytanów, zaś Eren znów zmienia się w człowieka. W tym momencie zostają uratowani przez Levia.

Eren obudził się w celi więziennego lochu. Levi słysząc jego motyw, aby zabić tytanów, mówi, że weźmie go do zespołu. Chłopak przebywa w celi dopóki nie przychodzi po niego Hange Zoë wraz z innymi zwiadowcami i nie zabiera go na salę sądową. Tam odbywa się rozprawa, na której ważą się losy Erena. Ostatecznie dołącza on do zwiadowców. Po miesiącu wyruszają na misję.

Kobieta Tytan

Annie vs Eren.png

Eren kontra Annie

Nowicjusze nie dowiedzieli się, jaki był prawdziwy cel misji. Musieli jedynie wykonywać rozkazy. Podczas wykonywania zadania ostatecznie dogonił ich inteligentny tytan, znany jako Tytan Kobiecy, który zagonił ich do lasu wielkich drzew. Levi zakazał Erenowi i swojemu oddziałowi walczyć z Tytanem Kobiecym. Chłopak chce jednak zamienić się w tytana, ale rezygnuje z tego, ponieważ polega na swojej straży. Początkowo Tytan Kobiecy zostaje złapany przez Zwiadowców. Levi został z nim, rozkazując reszcie zająć się jego koniem i uciec jak najdalej od zagrożenia. Tytan Kobiecy przywołuje innych tytanów. Ci go pożerają. Osobie w środku udało się uciec w stroju zwiadowców. Następnie zabija ona cały oddział specjalny Levia. Widząc śmierć towarzyszy, Eren ulega emocjom i zmienia się w tytana. Zaczyna walczyć, ale ostatecznie przegrywa bitwę, a jego ludzka forma zostaje porwana przez Tytana Kobiecego. Pojawia się Mikasa, która łączy siły z Leviem, ratując Erena. Pozostawiają Tytana Kobiecego przy życiu i wracają za mur Rose. Misja kończy się niepowodzeniem, a wielu żołnierzy traci życie. Po akcji Eren jest w szoku, ale później zdaje sobie sprawę, że to Annie jest Tytanem Kobiecym. Wracając na salę konferencyjną, Eren przeprasza Levia za nieposłuszeństwo w sprawie rozkazu zatrzymania Tytana Kobiecego. Kiedy Mikasa i Armin próbują złapać Annie, Eren przezwycięża szok i przemienia się w tytana, pomagając ją przechwycić.

Wyłom

Starcie tytanów

Powstanie

Umiejętności

Walka wręcz

Pierwotnie, jedyna cecha godna uwagi u Erena to siła fizyczna. Kiedy dorastał i dołączył do 104. oddziału, trenował intensywnie walkę wręcz, zdobywał najwyższe noty w tej klasie, zaraz po Mikasie i Annie. Po dodatkowym szkoleniu z Reinerem i Annie, walka wręcz u Erena polepszyła się jeszcze bardziej. Dzięki temu Eren w swojej formie tytana walczy jeszcze sprawniej.

Forma Tytana

Trasformacja Erena.gif

Eren w swojej formie tytana ma 15 metrów i jest o wiele silniejszy niż inni tytani. Ze względu na jego inteligencję, nie mają z nim szans. Choć początkowo nie panuje nad swoimi ruchami, jego forma tytana w połączeniu z rosnącym doświadczeniem i walką wręcz pozwoliły mu zabić 20 innych tytanów. Podczas jego pierwszej transformacji, również udało mu się pokonać i prawie zabić Tytana Opancerzonego. Jego przemiany w tytana są wywołane samookaleczeniem i poświadczeniem, że "musi" coś zrobić. Odkryto też, że Eren potrzebuje jasnego celu (np. podniesienie łyżeczki, przeniesienie głazu, zabicie), bez którego nie przemieni się, nawet po licznym okaleczaniu się.

Kontrola Tytanów

Kontrola.png

Eren kontrolujący Tytana

Eren potrafi kontrolować tytanów, chociaż nie jest tego świadom. Pierwszy raz dokonał tego, gdy on i jego towarzysze zostali otoczeni przez tytanów bez drogi ucieczki. Eren, z chęcią uratowania Mikasy, zamachnął się pięścią w stronę sięgającej do niego dłoni tytana, a inny tytan rzucił się na tego pierwszego powalając go i pożerając, razem z innymi tytanami, którzy przybiegli. Później, gdy Eren krzyczy do ludzi-tytanów chcących do niego dotrzeć, by się nie zbliżali, grupa tytanów rzuca się w ich stronę. Moment, w którym chłopak nieświadomie wydaje polecenie tytanom (nie wydaje konkretnych rozkazów) jest odczuwalny przez ludzi-tytanów.

Manewry przestrzenne

Po pierwszym szkoleniu okazuje się, że Eren wywraca się cały czas. Próbował wiele razy, ale za każdym przewracał się i uderzał głową o ziemię. Błagał o pomoc wszystkich, ale ci dawali mu tylko radę, żeby oczyścił umysł i skupił się. Na ostatnim treningu, Eren nie tylko się zawiesił na krótką chwilę, ale dowiedział się, że ma zepsutą uprząż i po wymianie zdał test. Egzaminator powiedział, że to cud, że zdołał przez chwilę utrzymać równowagę na uszkodzonym sprzęcie.

Eren był w stanie zawiesić się na Tytanie Kolosalnym przez krótki czas, dopóki on nie zniknął.

Opancerzenie

Imageeren.jpg

Eren ma możliwość pokrywania ciała jego formy tytana pancerzem. Otrzymał tę zdolność, pijąc zawartość fiolki z serum dającym pancerz. Ma zdolność wzmacniania skóry w niektórych częściach ciała. Później pancerz ten posłużył, aby zamknąć dziurę w murze, w Dystrykcie Shiganshina.

Statystyki: Eren Jaeger
Umiejętności wojenne
9/10
Zwinność
10/10
Strategia
3/10
Praca zespołowa
5/10
Pasja
10/10

Relacje

  • Mikasa Ackermann - Eren posiada skomplikowaną relację ze swoją przybraną siostrą. Często zachowuje się opryskliwie i niedbale względem niej, co zaprzecza ich głębokiej więzi i trosce o siebie nawzajem. Podczas, gdy Mikasa jest bardziej jawna z okazywaniem mu swojej uwagi, tak Eren robi to jedynie wtedy, gdy dziewczyna jest ranna lub w niebezpieczeństwie. Pomimo swojego powierzchownego zachowania, chłopak zawsze o nią dba i nie zawaha się pocieszyć lub uspokoić ją, gdy uzna, że właśnie tego potrzebuje. Był nawet w stanie posunąć się do nazwania siebie potworem, aby nie była ona celem ataków w czasie rozprawy. Tak jak standardowe rodzeństwo, nie zawsze się ze sobą zgadzają, lecz Eren najczęściej nie zatrzymuje Mikasy przed robieniem tego, czego ona chce, pod warunkiem, że ma powody. Wydaje się również poniekąd żywić niższość względem niej, ze względu bycie lepszą w walce i silniejszą od niego. To w dalszym ciągu, jest komplikowane przez jej pragnienie trzymania Erena na oku i ratowania go z kłopotów - nawyk, który chłopak uważa za wyjątkowo irytujący. Czasami czuje się za bardzo stłumiony przez jej opiekuńczość co sprawia, że atakuje ją, aby nie traktowała go jak swojego "młodszego brata". Pomimo tego, Eren zaatakuje każdego i wszystko co będzie próbowało zagrozić Mikasie, nawet pojedynkować się z 14-metrowym tytanem na gołe pięści, aby móc ją chronić.
  • Armin Arlelt - Armin jest najbliższym przyjacielem Erena, który zainspirował do marzeń o świecie poza Murami (oraz stał się częściowo odpowiedzialny za zmotywowanie go, aby dołączyć do Korpusu Zwiadowczego). W dzieciństwie, oboje byli celami ataków przez inne dzieci oraz też dorosłych ze względu na swoje "heretyckie" poglądy. Sam Armin był często obiektem szykanowań, które to Eren (czasem w towarzystwie Mikasy) starał się odpierać. Ten schemat będzie nadal podążał za nimi w ich nastoletnich latach, z Erenem znajdującym się w akcji i próbującym ocalić Armina będącego w niebezpieczeństwie, nie zważając na swoje samopoczucie; najbardziej pamiętną okazją do tego był dzień, w którym Eren (będąc po utracie lewej nogi) wydostał Armina z paszczy tytana i został połknięty zamiast niego (tracąc przy tym swoją lewą rękę). Choć Armin uważa się za uciążliwą osobę, Eren bardzo docenia jego błyskotliwość i niesamowitą ocenę sytuacji (biorąc pod uwagę również fakt, że dzięki tym cechom Armin ocalił życie swoje, Erena i Mikasy w 845 roku). Zaufanie Erena względem Armina jest tak duże, że byłby w stanie powierzyć mu własne życie bez wahania, jeśli byłaby taka konieczność.
  • Jean Kirschtein - Jako główny rywal Erena, jego temperament jest bardzo antytetyczny względem Jaegera. Podczas, gdy Eren jest impulsywny, Jean jest opanowany; również jak Jean jest pesymistyczny i pragmatyczny, tak Eren jest idealistyczny. Według Jeana, każdy kto dołączył do Korpusu Zwiadowczego jest samobójczym głupkiem, natomiast Eren gardzi każdym, kto patrzy z góry na ludzi, walczących z tytanami. Pierwotnie, byli w stanie pogodzić swoje przeciwności w kulturalny sposób, pomimo złego początku. Jednakże, ich życzliwość była krótka, po tym jak Jean stał się zazdrosny o relację Erena z Mikasą. Powstała między nimi zażarta rywalizacja, często owocująca w prowokowanie siebie nawzajem i branie udziału w walce na gołe pięści. Dodatkowo, Eren obrażał Jeana nazywając go "końską mordą" za jego plecami. Jednakże, w następstwie bitwy o Trost, Eren i Jean zdali się odłożyć swoje różnice na bok i przestali antagonizować siebie nawzajem. Choć nadal zdarzają im się sprzeczki, to jednak ich uraza względem siebie znacząco zmalała.
  • Levi Ackermann - Jako najpotężniejszy żołnierz ludzkości oraz wyższy oficer Erena, Levi posiada ogromny szacunek i uznanie względem niego. Eren nie żywi urazy względem Levia za brutalne pobicie go przed całym sądem w czasie rozprawy, uznając to za konieczny środek, który wywalczył dla niego życie (aczkolwiek wzdrygnął się, gdy po całym zajściu Levi usiadł obok niego i stawał się bardzo zestresowany w sytuacjach, które mogłyby zakończyć się cielesną karą). Będąc świadomym rozległej przepaści doświadczenia pomiędzy nimi, Eren dąży do nauczenia się tyle ile jest w stanie od Levia, bacząc na jego rady z małym wahaniem i ufając jego opinii. Podczas trzydziestego dnia, który dzielił z oddziałem Levia, Eren wydawał się także doskonale zapoznać z jego standardami czystości. Sytuacją godną uwagi jest moment, gdy został ukazany skrupulatnie czyszcząc nową bazę oddziału (i marudząc o poniekąd niechlujnych nawykach swoich rówieśników) w oczekiwaniu na pojawienie się kapitana. Po spędzeniu więcej czasu z Leviem i bycia świadkiem tego jak surowy potrafi być dla swoich kolegów po fachu, Eren zaczął go na tyle nie lubić, aby śmiać się z niego i wyobrażać sobie o uderzeniu go w twarz. Lecz wkrótce, kiedy nauczył się powodów jego akcji, przestał żywić do niego wszelkie urazy, a nawet starał się przekonać Historię, aby ta porzuciła zamiar uderzenia Levia. Jego podziw, natomiast, poniekąd podniszczył pewność siebie Erena ze względu na opryskliwe obelgi Levia, który posunął się na tyle daleko, aby nazwać go "gównianym bachorem", gdy mówił o jego wartości. Później, Levi stał się w pewnym rodzaju mentorem względem Jaegera, udzielając mu rad, kiedy ten staje się wątpliwy. Gdy ich zaufanie względem siebie wzrosło, Levi stał się bardziej cierpliwy dla Erena i wybacza mu jego błędy, pielęgnując jego wartości jako żołnierza i jako nadziei ludzkości.
  • Historia Reiss - na początku, Eren nie komunikował się z Historią zbyt często i personalnie nie przepadał za nią, uznając ją za "fałszywą". Jednakże, gdy jej prawdziwa tożsamość została ujawniona, a jej postawia zaczęła się zmieniać, Eren zaczął dostrzegać ją jako bardziej "szczerą" i stał się bardziej serdeczny względem niej. Zaakceptował nawet bycie pożartym przez nią, jeśli oznaczałoby to zagładę wszystkich tytanów, co ukazuje jego głęboką wiarę w dziewczynę.

Znane ofiary

  • Dwóch nienazwanych porywaczy
  • Grisha Jaeger (nieumyślnie, jako bezmyślny tytan)

Pośrednio

Nieudane próby

Ciekawostki

Eren-Chara Design.png

Eren - projekt anime

  • Jego nazwisko oznacza z niemieckiego "myśliwy", "łowca".
  • Niezbyt łatwo zawiera przyjaźnie, co zauważył już jego ojciec.
  • Eren zajął drugie miejsce w rankingu popularności.
  • Jego imię z tureckiego to "Święta"/"Święty".
  • Dotychczas zabił jednego tytana przy pomocy sprzętu do manewrów przestrzennych.
  • Jego imię i nazwisko to w wolnym tłumaczeniu "Święty łowca/myśliwy".

Cytaty

Nienawidzę pomysłu spędzenia swojego całego życia wewnątrz Muru, ignorując to co się dzieje z zewnętrznym światem! I poza tym, jeśli nie będzie nikogo kto by to kontynuował, każdy kto dotąd umarł, umrze na próżno!

(do Grishy) Atak Tytanów: Rozdział 1

W...Walcz! Walcz, do cholery! Jeśli nie będziesz walczyć... umrzemy... Jeśli wygrasz, będziemy żyć... Jeśli nie walczysz, nie możemy wygrać...

(do Mikasy) Atak Tytanów: Rozdział 6

Nie musimy wychodzić na zewnątrz Murów dla wszystkich naszych żyć... Możemy jeść, spać i przetrwać tutaj...ale czy to nie jest podobne do bycia zwierzęciem zamkniętym w klatce?

(do Hannesa) Atak Tytanów: Rozdział 1

Dlaczego to się nam przytrafia? Czy to dlatego, że ludzie są słabi? Czy płacz to jedyna rzecz, którą słabi mogą robić?

Nareszcie mi się udało... Następnym razem będzie nasza kolej. Następnym razem to ludzie będą pożerać tytanów!

Wciąż, widok jej twarzy, gdy powiedział, aby biegała aż do usranej śmierci, nie równa się z tym, który miała, kiedy powiedział jej, że nie dostanie dziś obiadu.

(do Conny'ego) Atak Tytanów: Rozdział 15

Zrobiłem to! Zrobiłem to! I co ty na to, Mikasa?! Mogę to zrobić! Mogę walczyć z Tytanami! Już nigdy więcej nie będziesz musiała się o mnie troszczyć!

Wystarczy, Mikasa! Ludzkość stoi na skraju wyginięcia, a ty próbujesz dyktować swoje własne zasady?!

(do Mikasy) Atak Tytanów: Rozdział 4

Myślisz, że ja... umrę tutaj...? Hej... Armin... Ty... To ty mi o tym powiedziałeś... więc mam... zamiar zobaczyć zewnętrzny świat...

(do Armina) Atak Tytanów: Rozdział 4

Nie jestem ani twoim młodszym bratem, ani twoim dzieckiem!

(do Mikasy)

Dlaczego...? Cóż, to... to jasne, prawda...? To dlatego, że urodziłem się w tym świecie!

(do Armina) Atak Tytanów: Rozdział 14

Od momentu, w którym przyszliśmy na świat, wszyscy jesteśmy wolni. Tej wolności nie jest w stanie zaprzeczyć nawet najsilniejszy przeciwnik. Nie ma znaczenia, czy za murami istnieją płomienne wody i lodowe krainy. Osoby mające możliwość oglądania zewnętrznego świata są wolne jak nikt inny! Walcz! Dlatego pragnienia mogę oddać nawet życie! Nie ma znaczenia, jak przerażający jest ten świat. Nie ma znaczenia, jak okrutny jest ten świat! Walcz! WALCZ! WALCZ!

(do siebie) Atak Tytanów: Rozdział 14

Chcę tylko dołączyć do Korpusu Zwiadowczego i zabijać tytanów.

(do Kapitana Levia) Atak Tytanów: Rozdział 18

Co możemy zrobić, kiedy ludzie posiadający siłę, nie walczą?

(do członków rozprawy) Atak Tytanów: Rozdział 19

Czemu wybrałem stać i patrzeć jak moi towarzysze giną? Czekaj... Wiem. To dlatego, że chciałem nowych towarzyszy. Szczere wsparcie... takie jakie miałem, gdy byłem z nimi [104. Korpus Treningowy]. Mam już dość. Mam już dość bycia traktowanym jak potwór i bycia pominiętym. Nigdy więcej. Właśnie dlatego. Chciałem tylko wierzyć, że ufanie moim towarzyszom jest odpowiednią rzeczą.

(do Kapitana Levia)

Odniesienia

Zobacz także:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki