FANDOM

Falco Grice
(ファルコ・グライス, Faruko Guraisu)
Falco
Płeć Mężczyzna
Urodziny 10 lutego
Wzrost 140 cm
Waga 34 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Wojsko Marley
Zawód Wojownik
Status personalny
Krewni Rodzina Grice
  • Nienazwany ojciec
  • Nienazwana matka
  • Colt Grice - brat
  • Grice - wujek (martwy)
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy
Osobą, która to posiądzie... będę ja.

(do Reinera) Atak Tytanów: Rozdział 93

Falco Grice (ファルコ・グライス, Faruko Guraisu) jest eldiańskim wojownikiem w służbie rządu Marley i młodszym bratem Colta. Jest także kandydatem do odziedziczenia mocy Tytana Opancerzonego.

Wygląd Edytuj

Falco jest niskim chłopakiem o drobnej budowie ciała i niewielkiej sile fizycznej. Ma krótkie, blond włosy i duże, jasne oczy. Jak jego pozostali towarzysze wojownicy, nosi standardowy mundur żołnierza Marley składający się z jasnej kurtki, spodni, pasu z amunicją, szelek, hełmu i wysokich butów wojskowych. Jako że pochodzi z narodu Eldia, mundur Falco różni się od tych noszonych przez żołnierzy Marley, gdyż ma przypiętą gwiazdę Eldia do kołnierza koszuli, a także biały pasek z gwiazdą Eldia na kasku zamiast czarnego. Ze względu na prawo Marley, Falco nosi również opaskę Eldia na ramieniu, tak jak pozostali jego rodacy żyjący wśród Marley.

Osobowość Edytuj

Falco nie jest typem człowieka lubiącego walczyć, nie wyróżnia się na polu bitwy, ani nie zajmuje pozycji lidera. Został ranny i ogłuszony będąc w zasięgu ognia wroga, uratował go jedynie jego brat. Później mimo trudności, wyraził zmartwienie o Gabi, gdy ta zaproponowała plan solowego ataku. Jednakże Falco nie jest tchórzem. Kiedy Gabi znalazła się w zasięgu ognia, chłopak wyskoczył ze swej kryjówki i pośpieszył, by ochronić swoją przyjaciółkę. Choć nie jest znakomitym żołnierzem, to posiada wystarczające umiejętności, dzięki którym przeżył 4 lata wojny Marley.

Fabuła Edytuj

Colt brings Falco to safety

Colt ratuje Falco

Podczas wojny pomiędzy Marley a Sojuszem Bliskowschodnim Falco był obecny pośród ponad 800 eldiańskich żołnierzy walczących po stronie Marley. Jednakże on i jego przyjaciele tacy jak Udo, Zofia i Gabi byli cenieni jako wojownicy, którzy potencjalnie mogą odziedziczyć moc Tytana Opancerzonego. Podczas walki Falco i część jego towarzyszy dosięgnął ogień wroga, co spowodowało śmierć niektórych żołnierzy. Falco został ranny, ale udało mu się przeżyć. Jego brat Colt przybył mu na ratunek, założył mu na głowę swój kask, a następnie niósł go na plecach, unikając ognia nieprzyjaciół. Gdy Colt powrócił ze swoim rannym bratem do kryjówki w okopach, pozostali kadeci opatrzyli jego rany, a Gabi ponownie wyjaśniła mu cel ich misji. Gdy Udo zaczął panikować ze strachu przed klęską, którą mogliby ponieść, zbyt ciasno zawiązał bandaż na głowie Falco, przez co Gabi zbeształa go. Falco zastanawiał się, dlaczego jako kadeci są oni na linii frontu, na co Gabi wytłumaczyła mu, że są tutaj, by kapitan Magath mógł ocenić ich zdolności jako potencjalnych kandydatów do odziedziczenia mocy Tytana Opancerzonego. Kiedy Zofia zaczęła przechwalać się swoimi ocenami, Gabi przerwała jej, wyjaśniając swoją przewagę nad pozostałymi kadetami. Wtedy Falco zapytał ją o przedmiot, którym się zajmowała, a Gabi uśmiechnęła się i pokazała mu tę rzecz.

Umiejętności Edytuj

Jako wojownik oraz możliwy kandydat do przyjęcia jednej z mocy tytanów, Falco przeszedł ciężki wojskowy trening. Był wystarczająco sprawny, aby przetrwać bitwę o Fort Slava. Jest również bardzo wysportowany, będąc w stanie biec z dużą prędkością, aby ocalić Gabi przed nadchodzącym atakiem.

Relacje Edytuj

  • Colt Grice - Falco i Colt są braćmi. Łączy ich silna braterska więź. Z racji tego, że Falco nie jest zbyt silny fizycznie, jego starszy brat opiekuje się nim i zapewnia mu bezpieczeństwo, nawet kosztem swojego własnego.
  • Gabi - Oboje są kandydatami do odziedziczenia mocy Tytana Opancerzonego. Falco zdaje się podkochiwać w Gabi, gdyż bardzo się o nią troszczy, będąc zmartwionym, gdy planowała poświęcić swoje życie, by wysadzić pociąg z działami przeciw tytanom i ruszył w jej stronę, gdy żołnierz Sojuszu Bliskowschodniego miał do niej strzelić. Wiedząc, że jej długość życia zostanie skrócona i dziewczyna umrze w bardzo młodym wieku, jeśli zostanie człowiekiem-tytanem, Falco pragnie zająć jej miejsce.

Ciekawostki Edytuj