FANDOM

Farlan Church
(ファーラン・チャーチ, Fāran Chāchi)
Farlan anime
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Poprzedni zawód Przestępca
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Atak Tytanów: Bez żalu - prolog
Debiut w anime Atak Tytanów: Bez żalu - Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Kōji Yusa (anime)
Yuki Ono (powieść wizualna)

Farlan Church (ファーラン・チャーチ, Fāran Chāchi) jest jedną z postaci Atak Tytanów: Bez Żalu oraz był towarzyszem Levia i Isabel Magnolii zarówno przed, jak i po ich dołączeniu do Korpusu Zwiadowczego. Pojawił się także w głównej mandze

Wygląd Edytuj

Farlan był silnym, młodym mężczyzną. Miał szare oczy i jasnobrązowe włosy z postrzępioną, opadającą na czoło grzywką. Będąc cywilem, ubierał się w zwykłą białą koszulę z długimi rękawami i wysokie buty. Po wstąpieniu do Korpusu Zwiadowczego nosił standardowy mundur zwiadowcy. 

Osobowość Edytuj

Farlan, w przeciwieństwie do Isabel, był bardzo skupioną osobą, potrafiącą odróżnić kiedy należy był poważnym, a kiedy można dokazywać. Tak jak Levi, był najczęściej stoicki i spokojny, lecz nie lubił, kiedy sytuacja wymykała się spod kontroli. Wiedział doskonale, kiedy uznać przegraną i przestawał walczyć, kiedy wiedział o wyniku pojedynku; tak było, kiedy został schwytany przez Korpus Zwiadowczy. Farlan bardzo ufał Leviowi, akceptując jego decyzje i przywództwo.

Fabuła Edytuj

Przed upadkiem muru Maria, Farlan żył w podziemnym mieście. Razem ze swoimi przyjaciółmi - Leviem i Isabel, tworzył grupę bandytów. Gdy zostali wykryci przez Erwina Smitha, Levi został zmuszony do dołączenia do Korpusu Zwiadowczego, a jego towarzysze zdecydowali się również dołączyć do Zwiadowców.

Podczas wyprawy poza mury, Levi oddalił się od Isabel i Farlana, by znaleźć Erwina. Sądził, że będzie dla nich bezpieczniej, gdy zostaną z oddziałem. Jednak, gdy później do nich wrócił, nie mógł im już pomóc. Isabel i Farlan zostali pożarci przez tytanów.

Umiejętności Edytuj

Farlan, wraz z Leviem i Isabel ukradł sprzęt do manewrów przestrzennych, mieszkając w Podziemiach. Trenowali się samodzielnie i z czasem stali się w sprawni w nim. Byli na tyle dobrzy, aby z łatwością uciec Korpusowi Żandarmerii, jednocześnie traktując to do pewnego rodzaju gry.

Wydawał się również być inteligentny i zdolny, gdyż przyznał, iż sam wyszkolił się w posługiwaniu sprzętem do manewrów przestrzennych oraz rzadko tracił swój chłód.

Relacje Edytuj

  • Levi - Słysząc plotki o jego sile, Farlan początkowo zamierzał jedynie przetestować go, by móc zobaczyć jak silny w rzeczywistości jest. Był zdumiony umiejętnościami Levia i miał nadzieje, iż ten pozwoli mu dołączyć do swojego gangu. Po tym jak Levi odmówił, Farlan zdecydował, że on sam przyłączy się do Levia. Od tamtego czasu, zostali przyjaciółmi, a Levi bardzo doceniał jego opinie i strategie.
  • Isabel Magnolia - Choć często stali z sobą w sprzeczności, byli bliskimi przyjaciółmi, ukazując duży poziom współpracy i synchronizacji, działając z dokładną precyzją.