FANDOM

Fay Jaeger
(フェイ・イェーガー, Fei Yēgā)
Fay
Płeć Kobieta
Wiek 8 lat (817)
Urodziny 24 listopada
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Rodzina Jaeger
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy
Wow. Mam nadzieję, że kiedyś będę bogata, aby móc latać sterowcem.

(Fay patrząc na sterowce na niebie) Atak Tytanów: Rozdział 86

Fay Jaeger (フェイ・イェーガー, Fei Yēgā) była młodszą siostrą Grishy Jaegera. Jako iż należała do Eldian, wychowywała się w Strefie Liberio, znajdującej się na terytorium Marley.

Wygląd Edytuj

Fay miała krótkie ciemne włosy z grzywką, które prawie sięgały jej do ramion i duże ciemne oczy. Nosiła sukienkę, jasną apaszkę i płaszcz, a także specjalną opaskę na ramieniu.

Osobowość Edytuj

Z racji młodego wieku, Fay nie miała zbyt wielu doświadczeń ze światem i często potrzebowała wsparcia Grishy, by zdobyć się na opuszczenie miejsca, w którym czuła się bezpiecznie. Była niewinnym dzieckiem, lecz nierzadko była zależna od swojego starszego brata, który ją chronił. Niemniej jednak, patrzyła na świat z radością i fantazją, tak jak wtedy, gdy z zachwytem oglądała sterowiec.

Historia Edytuj

Fay and Grisha watch the blimp

Grisha i Fay obserwują sterowiec

Fay i jej brat Grisha z zafascynowaniem wpatrywali się w lecący po niebie sterowiec. Podążali za maszyną, przekroczyli ogrodzenie otaczające strefę Liberio i weszli do miasta. Podczas drogi ludzie obrzucali ich wyzwiskami ze względu na ich pochodzenie. Schodząc z nasypu Fay i Grisha natknęli się na dwóch obijających się żołnierzy Marley. Zamierzali oni ukarać dzieci za naruszenie prawa i opuszczenie Strefy Liberio. Po tym, jak Grisha zaproponował, że weźmie na siebie karę, którą miała otrzymać również jego siostra, jeden z mężczyzn pobił go, a drugi zabrał Fay. Gdy po tym incydencie Grisha powrócił do domu, nie było tam Fay.

Fays Death

Śmierć Fay

Następnego dnia zmasakrowane ciało dziewczynki zostało znalezione na brzegu rzeki. Oficerowie, którzy wcześniej spotkali dzieci, przyszli do ich rodziców - pana i pani Jaegerów i powiedzieli im, że Fay została bezpiecznie odprowadzona do granicy, a przede wszystkim, to jej wina, że opuściła strefę Liberio. Grisha wydedukował, że mężczyźni kłamali i nie ma możliwości, by śmierć Fay, była jej własną winą. Gdy ich matka była ogarnięta rozpaczą i smutkiem, ich ojciec uśmiechał się do żołnierzy i powiedział im, iż lepiej wyedukuje syna w kwestii opuszczania strefy zamkniętej. Później pan Jaeger ponownie opowiedział Grishy o złej przeszłości ich przodków. Mimo to Grisha stwierdził, że oficerowie Marley kłamali co do śmierci Fay, a kiedy powiedział, iż sądzi, że to oni ją zabili, ojciec nakrzyczał za to na niego. W odpowiedzi Grisha również krzyknął, że on i Fay nie zrobili nic złego.

Po tym, jak Grisha przyłączył się do Odnowicieli Eldia, dowiedział się, iż ujawniono, że Fay została zagryziona przez psy oficera Marley, który miał odprowadzić ją od Grishy do Strefy Liberio.