FANDOM

Florian Reiss
(フロリアン・レイス, Furorian Reisu)
FlorianReiss2
Płeć Kobieta
Wiek 10 lat (845)
Urodziny 14 stycznia
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Rząd Królewski
Arystokracja
Status personalny
Krewni Rodzina Fritz

Rodzina Reiss

Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Florian Reiss (フロリアン・レイス, Furorian Reisu) była najmłodszą córką Roda Reiss i pani Reiss, najmłodszą siostrą Friedy, Ulklina, Dirka i Abel Reiss, a także najmłodszą przyrodnią siostrą Historii Reiss, która urodziła się tego samego roku co Florian.[1]

Wygląd Edytuj

Florian była małą, dziesięcioletnią dziewczynką. Podobnie jak jej starsza siostra Frieda miała długie, czarne włosy i jasne oczy. Nosiła prostą, białą szatę, długą białą sukienkę z czarnym paskiem i sandały.[2]

Historia Edytuj

Lady Reiss dies

Śmierć Florian i jej matki

Kilka lat przed wydarzeniami z roku 845 Florian, w przeciwieństwie do pozostałych członków rodziny Reiss, nie widziała śmierci swojego wuja Uriego, który przekazał moc Pierwszego Króla jej starszej siostrze Friedzie Reiss. Prawdopodobnie nie uczestniczyła w tym rodzinnym rytuale ze względu na swój młody wiek.[3]

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Florian. Według Roda Reiss, została ona zdeptana wraz ze swoją matką przez stopę Grishy. Przed jego atakiem, wystraszona Florian kurczowo trzymała się matki.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Shingeki no Kyojin; Rozdział 63, strona 18
  2. Manga Shingeki no Kyojin; Rozdział 63, strona 10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki