FANDOM

Franz Kefka
(フランツ・ケフカ, Furantsu Kefuka)
Franz anime
Płeć Mężczyzna
Urodziny 18 listopada
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność 104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Zawód Kadet
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 4
Głosy
Japoński głos Kenta Ōkuma
Angielski głos James Chandler

Franz Kefka (フランツ・ケフカ, Furantsu Kefuka) był członkiem 104. Korpusu Treningowego. Zginął podczas obrony Dystryktu Trost.

Wygląd Edytuj

Franz był dobrze zbudowanym, wysokim młodym mężczyzną. Miał krótko przystrzyżone czarne włosy i ciemnobrązowe oczy. Nosił standardowy mundur kadeta i ciemnozieloną koszulę.

Osobowość Edytuj

Franz był miły i chciał dobrze dogadywać się z innymi kadetami. Raczej nie był agresywny, ale gdyby jego przyjaciółka - Hannah Diamant znalazłaby się w niebezpieczeństwie, zrobiłby wszystko, by ją ochronić.

Fabuła Edytuj

Podczas uroczystości z okazji zakończenia szkolenia wojskowego doszło do bójki pomiędzy Jeanem Kirschteinem a Erenem Jaegerem. Walczących rozdzieliła Mikasa, która wyniosła Erena z sali na zewnątrz. Pojawił się także Franz w towarzystwie Hannah. Przekonywał Kirschteina, by się uspokoił. Gdy później Eren zemdlał, chcąc przypomnieć sobie spotkanie z ojcem, Armin z pomocą Franza i Bertholdta przeniósł go do łóżka. Kefka był zmartwiony, gdy Jaeger obudził się z koszmaru.

Następnego dnia Franz przechadzał się po Troście z Erenem i Hannah. Kefka i Diamant zaczęli optymistycznie rozmawiać o przyszłości ludzkości. Rozgniewany Eren nakrzyczał na nich i nazwał ich parą, czemu oboje z zawstydzeniem zaprzeczyli.

Hannah trying to save Franz

Hannah próbuje reanimować Franza

Po ataku Tytana Kolosalnego na Dystrykt Trost Hannah była przerażona zaistniałą sytuacją. Franz uspokajał ją i pocieszał. Powiedział, że będzie ją bronić, nawet gdyby miała to być ostatnia rzecz, którą zrobi w swoim życiu. Jakiś czas po uszkodzeniu bramy, Franz został zaatakowany przez tytana, który odgryzł mu połowę ciała. Zrozpaczona i przerażona Hannah bez przerwy reanimowała martwego już przyjaciela. Zauważył to załamany Armin. Hannah wciąż próbowała wykonywać Franzowi resuscytację, zawołała Arlelta, by jej pomógł. Armin, wstrząśnięty tym, czego doświadczył podczas obrony Trostu, poprosił ją, by przestała.

Ciekawostki Edytuj