FANDOM

Gelgar
(ゲルガー, Gerugā)
Gelgar anime profile
Płeć Mężczyzna
Urodziny 9 października
Wzrost 179 cm
Waga 75 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 26
Głosy
Japoński głos Yasuyuki Kase
Angielski głos Jason C. Miller

Gelgar (ゲルガー, Gerugā) był żołnierzem w Korpusie Zwiadowczym.

Wygląd Edytuj

Gelgar był młodym mężczyzną z brązowymi, zaczesanymi do góry włosami. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Gelgar poważnie traktował swoją pracę. Głęboko wierzył w umiejętności i decyzje Miche Zachariusa. Jak wielu żołnierzy, lubił pić alkohol.

Fabuła Edytuj

Po tym, jak schwytana Annie Leonhart wytworzyła kryształ by chronić swoje ciało, zwiadowcy - byli członkowie 104. Korpusu Treningowego, zaczęli być podejrzewani o współpracę z nią i zdradę Korpusu Zwiadowczego. Zostali oni rozbrojeni i zebrani w obrębie muru Rose, a do nadzoru nad nimi zostało powołanych kilku żołnierzy: Miche, Nanaba, Henning, Lynne, Thoma i Gelgar.

Gelgar and Nanaba

Gelgar i Nanaba bronią nowicjuszy

Po pojawieniu się tytanów w obrębie muru Rose, Miche podzielił żołnierzy na cztery oddziały, by ostrzegli mieszkańców okolicznych wiosek przed niebezpieczeństwem. Gelgarowi zostało przydzielone dowództwo nad oddziałem południowym. Grupa dotarła do Ragako - wioski, z której pochodzi Conny Springer. Po przeszukaniu miejscowości, zwiadowcy zauważyli brak ciał i krwi, a także pełną koni stajnię. Przez to Gelgar i Lynne starali się pocieszyć Conny'ego, mówiąc mu, że może jednak komuś udało się uciec. Później Gelgar i jego oddział szukał wyłomu w murze Rose. Następnie połączył się z grupą Nanaby i Henninga, która nadjechała z przeciwnego kierunku i również nie znalazła oznak naruszenia muru. Gdy zapadł zmierzch, żołnierze znaleźli schronienie w pobliskim Zamku Utgard.

Gelgar with an empty bottle

Gelgar odkrywa, że butelka jest pusta

Wkrótce, jednak zamek zaatakowała spora grupa tytanów zdolnych do funkcjonowania w nocy. Z uwagi na podejrzenia ciążące na młodych rekrutach, jedynymi żołnierzami posiadającymi przy sobie sprzęt do manewrów przestrzennych byli: Nanaba, Gelgar, Henning i Lynne. Jednakże Henning i Lynne niedługo po tym zginęli od uderzenia odłamkiem muru, rzuconym przez Tytana Zwierzęcego, który chwilę później, wyjąc wezwał kolejne hordy tytanów, do ataku na zamek. Nanaba stwierdziła wówczas z gniewem, że to właśnie on, celowo bawił się z nimi przez cały ten czas.

Nie mając innego wyboru, Nanaba wraz z Gelgarem kontynuowali walkę do czasu, aż zapasy ich ostrzy i gazu zaczęły się kończyć. Ranny i wyczerpany Gelgar spadł z wieży prosto w ręce jednego z tytanów. Nanaba natychmiast ruszyła mu na ratunek i zabiła trzymającego go tytana. W tym momencie jednak zupełnie skończył się jej gaz, dzięki któremu mogłaby uciec. Gelgar zauważył na podłodze butelkę alkoholu. Cieszył się, że przynajmniej napije się przed śmiercią. Jednak butelka okazała się pusta i mężczyzna spędził swe ostatnie chwile, domagając się informacji, kto wypił trunek. Następnie tytan wyciągnął go przez okno i zabił. Również Nanaba została rozerwana i pożarta przez znajdujących się w pobliżu tytanów. Zwiadowcy zginęli, podczas gdy ich przerażeni podwładni mogli się temu tylko przyglądać.

Później w Dystrykcie Shiganshina, Erwin Smith rozmyślał o swoim stanowisku generała Korpusu Zwiadowczego i o kłamstwach, które mówił swoim żołnierzom. Wyobraził sobie, że stoi na szczycie góry z martwych ciał zwiadowców, których posłał na śmierć. W jego wizji, Gelgar, Nanaba i Miche leżeli na wierzchu sterty zwłok i patrzyli na niego.

Umiejętności Edytuj

Statystyki: Gelgar
Umiejętności wojenne
8/10
Zwinność
9/10
Strategia
6/10
Praca zespołowa
9/10
Pijaństwo
11/10

Ciekawostki Edytuj

  • Gelgar, Nanaba i Miche Zacharius byli wśród poległych żołnierzy, o których śmierć obwiniał się Erwin Smith.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki