FANDOM

Gordon
(ゴードン, Gōdon)
Gordon
Płeć Mężczyzna
Urodziny 19 listopada
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Poprzednia przynależność Herb Oddziału Stacjonarnego Korpus Stacjonarny
104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Zawód Zwiadowca
Poprzedni zawód Żołnierz
Kadet
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Gordon (ゴードン, Gōdon) był nowym rekrutem w Korpusie Zwiadowczym, do którego wstąpił po walce w Dystrykcie Olbd i koronacji Historii Reiss. Wraz z resztą zwiadowców wyruszył na ekspedycję do Dystryktu Shiganshina.

Wygląd Edytuj

Gordon był dość wysoką osobą o krótkich, ciemnych włosach. Po dołączeniu do Korpusu Zwiadowczego nosił standardowy mundur zwiadowcy.

Fabuła Edytuj

W czasie świętowania przed wyprawą do Dystryktu Shiganshina, Gordon towarzyszył Flochowi, gdy ten zapytał Jeana Kirschteina czy wątpi w rekrutów ze 104. Korpusu Treningowego i byłych członków Garnizonu takich, jak on sam i jego koledzy.

Gdy Gordon dowiedział się, że weterani korpusu zostali zabici wraz z Sandrą i Flochem zaczął kulić się ze strachu. Zwróciło to uwagę Erwina, który rozkazał żołnierzom ustawić się w szeregu. Generał ogłosił, że planuje wprowadzić w życie swój plan i poprowadzić samobójczą szarżę przeciwko Tytanowi Zwierzęcemu. Pomimo przerażenia tym pomysłem, Gordon jednak wziął udział w ataku, a wraz z nim jego towarzysze broni. Razem z wieloma innymi zwiadowcami zginął podczas szarży, zmiażdżony odłamkami kamieni ciskanymi przez Tytana Zwierzęcego.