FANDOM

Grice
(グライス, Guraisu)
Grice
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Odnowiciele Eldia
Status personalny
Krewni Colt Grice - krewny
Falco Grice - krewny
Nienazwani rodzice Falco i Colta
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Grice (グライス, Guraisu) był jednym z dawnych członków Odnowicieli Eldia.

Wygląd Edytuj

Grice był młodym, dobrze zbudowanym mężczyzną o średnim wzroście. Miał krótkie, blond włosy oraz jasne oczy. Nosił białą, zapinaną koszulę i czarne spodnie. Na prawym ramieniu miał wyciętą nożem bliznę, w kształcie krzyża, będącą symbolem Odnowicieli Eldia.

Osobowość Edytuj

Na początku Grice jawił się jako osoba spokojna oraz otwarta, zarówno w stosunku do Grishy Jaegera, jak i pozostałych Odnowicieli Eldia. Jednakże w obliczu zagrożenia ujawniła się jego skłonność do paniki oraz tendencja do mówienia czegoś bez zastanowienia. Sprawiał wrażenie osoby, która nie potrafi zapanować nad sobą, w krytycznej sytuacji.

Historia Edytuj

Grice shows the mark

Grice pokazuje Grishy symbol Odnowicieli Eldia

Pewnego dnia Grice był pacjentem w klinice Grishy Jaegera. Zapytany przez Grishę o nietypową bliznę na swoim ramieniu, Grice wyjaśnił, iż jest to symbol Odnowicieli Eldia. Wyjawił także swojemu lekarzowi prawdziwą przyczynę śmierci jego siostry, a także zaproponował, że opowie mu więcej, jeśli ten dołączy do jego konspiracyjnej grupy. Grisha zgodził się i odtąd obaj działali w ramach ruchu oporu przeciwko rządowi Marley.

Grice is pushed to his death

Gross zrzuca Grice'a z muru

Wiele lat później, syn Grishy, Zeke ujawnił Marley przygotowywany przez Eldia spisek, w wyniku czego Grice i wszyscy inni członkowie podziemia zostali aresztowani. Po serii brutalnych tortur wysłano ich na wyspę Paradis, gdzie mieli zostać przekształceni w bezmyślnych, pożerających ludzi tytanów. Na miejscu, wszystkich skazanych zebrano na szczycie muru, otaczającego wyspę. Tam też Grice ponownie spotkał się Grishą. Czuł się przez niego zdradzony i obwiniał go za los, jaki wszystkim konspiratorom zgotował jego syn. Zirytowany zachowaniem Grice'a, major Gross postanowił zrzucić go z muru. Kiedy ten znalazł się na dole, major krzyknął do niego, że jeśli pobiegnie na północ to przy odrobinie szczęścia uda mu się dotrzeć do murów. Chwilę później, niemal wszystkich skazańców przekształcono w tytanów, którzy od razu wyruszyli w pogoń za Grice'em. Mimo że nikt nie zobaczył śmierci Grice'a, Kruger powiedział Grishy, że dotarcie do murów na Paradis jest niemożliwe bez posiadania mocy tytanów. Będąc zwykłym człowiekiem Grice zostałby ostatecznie złapany i pożarty przez tytanów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki