FANDOM

Gross
(グロス, Gurosu)
Gross.jpg
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Służba Bezpieczeństwa Publicznego
Zawód Żołnierz
Status personalny
Krewni Trzech nienazwanych synów
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Gross (グロス, Gurosu) był żołnierzem Marley.

Wygląd Edytuj

Gross był niskim mężczyzną w średnim wieku z widoczną nadwagą, łysiejącą głową i krótkimi czarnymi włosami po bokach głowy. Miał także duży nos, jasne oczy, wąsy i lekkie zmarszczki na czole i dookoła oczu. Nosił typowy mundur żołnierzy Marley.

Osobowość Edytuj

Gross został przedstawiony jako osoba sadystyczna. Okazał jednak nieco troski wobec Eldian takich jak Grisha i tylko wobec jego rodziny miał trochę współczucia. Celem Grossa było kompletne zniszczenie nacji Eldian. Mężczyzna mówił w sposób impulsywny. Był niezwykle rasistowski i uprzedzony wobec Eldian. Często usprawiedliwiał swoje nieludzkie działania używając historii ludzi z Marley prześladowanych przez Eldię, by uzasadnić potrzebę zemsty Marley na Eldianach. Te działania doprowadziły do tego, iż chciał zabić niewinną dziewczynkę tylko dlatego, że pochodziła z Eldia. Uważał Eldian za wrogów ludzkości i twierdził, że nacja ta musi zostać wybita.

Historia Edytuj

Gross and Kruger spotting Grisha and Fay.jpg

Kruger i Gross zauważają Fay i Grishę

Gdy Grisha Jaeger i jego młodsza siostra Fay opuścili Strefę Liberio bez pozwolenia i poszli, by zobaczyć sterowiec, Gross i jego kolega, również żołnierz, Kruger odpoczywali nad rzeką. Mężczyźni zauważyli dzieci i złapali je. Kruger zastosował wobec Grishy karę cielesną i pobił go, a w tym czasie Gross odszedł z Fay.

Jednak następnego dnia zmasakrowane ciało dziewczynki zostało znalezione w rzece i Gross w towarzystwie Krugera udał się do domu państwa Jaegerów, by poinformować ich o śmierci ich córki. Gross oznajmił, że odprowadził Fay aż do granicy Strefy Liberio i że była to jej własna wina, gdyż chodziła po mieście bez pozwolenia.

Piętnaście lat później po tym, jak syn Grishy doniósł żołnierzom Marley na swoich rodziców i Odnowicieli Eldia, wszyscy oni zostali pojmani i skazani na dożywotnie więzienie za zdradę, a następnie wywiezieni statkiem parowym na Paradis, do granicznego muru, gdzie mieli zostać zmienieni w bezmyślnych tytanów. Gross, który był na szczycie muru wraz z Krugerem i innymi żołnierzami, zezłościł się na krzyczącego członka ruchu oporu i kopnięciem zrzucił go z muru. W tym czasie żołnierze zaczęli wstrzykiwać reszcie Odnowicieli serum tytanów. Major patrzył, jak przekształcali się oni w tytanów i zaczynali gonić uciekającego mężczyznę, a Grisha rozpoznał w nim Grice'a i krzyczał, by przestali. Gross powiedział Krugerowi, by zmienił Grishę w tytana, ale ten odpowiedział, że wciąż jeszcze chce go przesłuchać.

Gross pushed by Kruger.jpg

Kruger zrzuca Grossa z muru

Gdy żona Grishy została przyprowadzona do wstrzyknięcia serum, Gross ubolewał, że jest kobietą z krwią diabła. Gdy Grisha zobaczył Dinę, zaczął krzyczeć, że powiedział żołnierzom Marley wszystko o tym, że pochodzi ona z królewskiego rodu i powinna być wartościowa dla Marley, ale Kruger uciszył go, uderzając jego głową o powierzchnię muru. Wtedy Gross stwierdził, że nie może już dłużej znieść jego bredni i ponownie powiedział Krugerowi, by uciszył Grishę i zmienił go w tytana. Gross przystąpił do wstrzykiwania serum Dinie, a następnie zepchnął ją z muru. Grisha patrzył, jak jego żona przekształca się w tytana, a potem skonfrontował się z Grossem w sprawie swojej młodszej siostry i powiedział, że on ją zabił, dając ją psom na pożarcie.

Gross rozkazał wszystkim żołnierzom powrócić na statek i powiedział Grishy, że go pamięta. Oznajmił mu także, że nie zmieni go w tytana, ale raczej da go na pożarcie ostatniemu z Odnowicieli po tym, jak zmieni go w 3-4 metrowego tytana, żeby Grisha mógł z nim walczyć. Jaeger zapytał Grossa, dlaczego to robi, a ten odpowiedział, że to zabawne oglądać ludzi pożeranych przez potwory, a on potrzebuje takiej rozrywki w swoim życiu. Gross wstrzyknął serum ostatniemu z członków ruchu oporu i powiedział Grishy, że danie jego młodszej siostry na pożarcie psom jego synów było pouczające, gdyż dzięki temu wyrośli na porządnych młodych ludzi.

Peering Titan spots Gross.jpg

Tytan Przyglądający się zauważa Grossa

Gross powiedział Grishy, by spojrzał na tytanów na dole, gdyż tym tak naprawdę są Eldianie i potrzeba jedynie trochę płynu mózgowo-rdzeniowego tytana, by zamienić ich w wielkie potwory. Jak stwierdził, Eldianie są jedynymi stworzeniami na świecie, które mają taką zdolność i dlatego nacja ta powinna zostać całkowicie zniszczona, gdyż zagraża ludzkości.

Grisha powiedział, że to było kłamstwo, a Marley fałszują historię, ale Gross zaciągnął go na krawędź muru i już miał go zrzucić, ale ku zdziwieniu Grishy, Kruger zepchnął Grossa ze ściany, a ten spadł na hałdy piasku na dole, a tytan, który był przygotowany do pożarcia Grishy, schwytał Grossa i zaczął zjadać jego twarz.

Peering Titan eating Gross.jpg

Tytan Przyglądający się pożera Grossa

Kruger wyjawił, że to on jest Sową, wyciągnął nóż, powiedział Grishy, by patrzył i uczył się jak używać mocy tytana. W tym czasie zranił się w rękę i zmienił w tytana, a następnie zniszczył parowiec należący do Marley.

Znane ofiary Edytuj

Pośrednio Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki