FANDOM

Gunther Schultz
(グンタ・シュルツ, Gunta Shurutsu)
Gunther close-up.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 30 lipca
Wzrost 183 cm
Waga 82 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 9
Głosy
Japoński głos Kouzou Mito
Angielski głos Brett Weaver

Gunther Schultz (グンタ・シュルツ, Gunta Shurutsu) był członkiem Korpusu Zwiadowczego. Należał także do Oddziału Specjalnego. Zginął w 57. wyprawie za mury, w lesie olbrzymich drzew. Zabiła go Annie. Był jednym z najlepszych zwiadowców.

Wygląd Edytuj

Gunther's appearance.png

Wygląd Gunthera

Gunther był mężczyzna o średnim wzroście z nieco ciemniejszym odcieniem skóry. Miał brązowe włosy, które były postawione na tyle głowy. Jak większość żołnierzy, jego strój składał się z krótkiej jasnobrązowej kurtki z odznaką Zwiadowców na obu ramionach, na przedniej lewej kieszeni i na środku plecach, jasno kolorową koszulkę, ciemnobrązową opaskę obejmującą biodra, białe spodnie i ciemnobrązowe skórzane buty do wysokości kolan. Dodatkowo był często widziany kiedy nosił zieloną pelerynę, którą zwykle żołnierze noszą podczas podróży, z symbolem Korpusu Zwiadowczego na plecach.

Osobowość Edytuj

Osobowość Gunthera jako członka Korpusu Zwiadowczego, który zderzył się wiele razy z tytanami, mocno się zmieniła. Według Levia, Gunther został wybrany do jego składu, nie ze względu na siłę, a tylko dlatego, że nie ufa Erenowi. Udało mu się wielokrotnie przeżyć piekło, co przyniosło określone skutki i nauczył się, jak żyć.

Gunther jest rozumnym członkiem Korpusu Zwiadowczego. Po przypadkowej transformacji Erena, gdy Oluo mu groził mu odcięciem głowy a Petra myślała, że Eren jest zagrożeniem dla Levia, Gunther kazał mu udowodnić swoją lojalność do nich, jak i świata.

Fabuła Edytuj

Gunther pojawił się po raz pierwszy jako członek Korpusu Zwiadowczego w 850 roku. Podczas ekspedycji, on i Eld są dodatkowymi ludźmi zebranymi przez Petrę i pojawiają się przed Leviem. Levi rozkazuje Petrze zająć się rannym żołnierzem, a reszcie zaatakować tytana. Ekspedycja zostaje zakończona, gdy Erwin Smith zauważa, że tytani zmierzają w kierunku miasta.

Umiejętności Edytuj

Gunther using 3DMG.png

Gunther używający sprzętu do manewrów przestrzennych

Gunther to zaprawiony w boju Zwiadowca, który zabił w pojedynkę 7 tytanów, a 40 zabił ze swoją drużyną. Pokazał nienaganne umiejętności w posługiwaniu się sprzętem do manewrów przestrzennych. Jest również inteligentny, gdyż zauważył, że Erwin nie ujawnił prawdziwego celu wyprawy.

Statystyki: Gunther Schultz
Umiejętności wojenne
7/10
Zwinność
7/10
Strategia
8/10
Praca zespołowa
8/10
Powściągliwość w słowach
10/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki