FANDOM

Gunther Schultz
(グンタ・シュルツ, Gunta Shurutsu)
Gunther Schultz (Anime) character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 30 lipca
Wzrost 183 cm
Waga 82 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 9
Głosy
Japoński głos Kouzou Mito
Angielski głos Brett Weaver
Czy wy ludzie jesteście na pikniku?! Znajdujemy się poza murami!

(do swoich kolegów z oddziału) Atak Tytanów: Rozdział 28

Gunther Schultz (グンタ・シュルツ, Gunta Shurutsu) był członkiem Korpusu Zwiadowczego i jedną z osób należących do Oddziału Specjalnego, pod dowództwem kapitana Levia Ackermanna.

Wygląd Edytuj

Gunther's appearance

Wygląd Gunthera

Gunther był mężczyzna o średnim wzroście z nieco ciemniejszym odcieniem skóry. Miał brązowe włosy, które były postawione na tyle głowy oraz ciemne oczy. Jak większość żołnierzy, jego strój składał się z krótkiej jasnobrązowej kurtki z odznaką zwiadowców na obu ramionach, na przedniej lewej kieszeni i na środku plecach, jasno kolorową koszulkę, ciemnobrązową opaskę obejmującą biodra, białe spodnie i ciemnobrązowe skórzane buty do wysokości kolan. Dodatkowo był często widziany kiedy nosił zieloną pelerynę, którą zwykle żołnierze noszą podczas podróży, z symbolem Korpusu Zwiadowczego na plecach.

Osobowość Edytuj

Osobowość Gunthera jako członka Korpusu Zwiadowczego, który zderzył się wiele razy z tytanami, mocno się zmieniła. Według Levia, Gunther został wybrany do jego składu, nie ze względu na siłę, a tylko dlatego, że nie ufa Erenowi. Udało mu się wielokrotnie przeżyć piekło, co przyniosło określone skutki i nauczył się, jak żyć.

Gunther jest rozumnym członkiem Korpusu Zwiadowczego. Po przypadkowej transformacji Erena, gdy Oluo mu groził mu odcięciem głowy a Petra myślała, że Eren jest zagrożeniem dla Levia, Gunther kazał mu udowodnić swoją lojalność do nich, jak i świata.

Fabuła Edytuj

Gunther pojawił się po raz pierwszy jako członek Korpusu Zwiadowczego w 850 roku. Podczas ekspedycji, on i Eld są dodatkowymi ludźmi zebranymi przez Petrę i pojawiają się przed Leviem. Levi rozkazuje Petrze zająć się rannym żołnierzem, a reszcie zaatakować tytana. Ekspedycja zostaje zakończona, gdy Erwin Smith zauważa, że tytani zmierzają w kierunku miasta.

Umiejętności Edytuj

Gunther using 3DMG

Gunther używający sprzętu do manewrów przestrzennych

Gunther to zaprawiony w boju zwiadowca, który zabił w pojedynkę 7 tytanów, a 40 zabił ze swoją drużyną. Pokazał nienaganne umiejętności w posługiwaniu się sprzętem do manewrów przestrzennych. Jest również inteligentny, gdyż zauważył, że Erwin nie ujawnił prawdziwego celu wyprawy.

Statystyki: Gunther Schultz
Umiejętności wojenne
7/10
Zwinność
7/10
Strategia
8/10
Praca zespołowa
8/10
Powściągliwość
10/10

Relacje Edytuj

  • Levi Ackermann - Levi zdawał się posiadać zawodowy respekt względem Gunthera, gdyż własnoręcznie wybrał go do swojego oddziału ze względu na jego wysokie umiejętności w zabijaniu tytanów. Gunther był był mu posłuszny i lojalnie wykonywał wydane przez niego rozkazy. Po ujrzeniu zwłok Gunthera, Levi był przygnębiony utratą swojego towarzysza.
  • Eld Jinn - Pomimo bycia zastępcą dowódcy Oddziału Specjalnego, to Gunther był osobą, która upewniała się, czy wszystkie osoby są na swoich stanowiskach. Wraz z Eldem, Gunther ukazał, że posiada też dowcipną część swojej osobowości, gdyż czasami dołączał do jego żartobliwych rozmów. Niemniej jednak, Gunther otwarcie ufał Eldowi, szanując jego decyzje i vice-versa. Wydawali się posiadać spokojną i wyrozumiałą przyjaźń i nie przestawali wierzyć w siebie, aż do samego końca.
  • Oluo Bozad i Petra Ral - Gunther dzielił bliską relację z tą dwójką, gdyż pracowali ze sobą przez wiele lat w Korpusie Zwiadowczym. Pomimo tego, Gunther uznawał parę za irytującą kiedy się kłócili, okazjonalnie pouczając ich za każdym razem.
  • Eren Jaeger - Jako nowy dodatek oddziału, w tamtym okresie czasu, Gunther miał się nieco na baczności przed Erenem po odkryciu jego mocy tytana. Eren bardzo podziwiał ludzi z Oddziału Specjalnego, włączając w to Gunthera. On i jego oddział ostatecznie zaakceptowali Erena i ukazali mu, że powinien im zaufać.