FANDOM

Gustav
(グスタフ, Gusutafu)
Gustav character image.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 20 lipca
Wzrost 180 cm
Waga 80 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Oddziału Stacjonarnego.png Korpus Stacjonarny
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 5
Głosy
Japoński głos Gou Shinomiya
Angielski głos Keith Kubal

Gustav (グスタフ, Gusutafu) jest członkiem Korpusu Stacjonarnego. Razem z Anką Rheinberger często towarzyszą Dottowi Pyxisowi.

Wygląd Edytuj

Gustav to średniego wzrostu młody mężczyzna. Jest dobrze zbudowany. Ma ciemnobrązowe, zaczesane na bok włosy i oczy tego samego koloru. Nosi standardowy mundur Korpusu Stacjonarnego.

Osobowość Edytuj

Gustav jest przedstawiony jako surowa, spokojna osoba. Jest pełen szacunku w stosunku do swoich towarzyszy broni, takich jak Armin Arlelt, co pokazał słuchając jego planów i biorąc pod uwagę jego opinie.

Fabuła Edytuj

Gustav, podobnie jak Anka Rheinberger, należy do eskorty Dotta Pyxisa. Pojawił się, kiedy Pyxis ratował Erena Jaegera od egzekucji. Gustav był częścią drużyny stworzonej przez Pyxisa w celu opracowania planu odzyskania Dystryktu Trost. Wysłuchał planu Armina i przedstawił wszystkie zagrożenia. Później rozmawiał z Pyxisem o żołnierzach, których stracili. Generał odpowiedział mu, że nie stracili ich, ponieważ nie zginęli oni z własnej, nieprzymuszonej woli, ale dlatego, że poszli na śmierć na jego rozkaz. Pyxis stwierdził, że akceptuje to, że w przypadku niepowodzenia misji, zostałby okrzyknięty mordercą.

Gustav towarzyszył Pyxisowi, kiedy straż przednia składała raport o tym, że mur Rose nie został naruszony i poinformowała ich, że Reiner Braun i Bertholdt Hoover są tytanami: Opancerzonym i Kolosalnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki