FANDOM

Hannah Diamant
(ハンナ・ディアマント, Hanna Diamanto)
Hannah Anime
Płeć Kobieta
Urodziny 12 kwietnia
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Poprzednia przynależność 104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Poprzedni zawód Kadet
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 4
Głosy
Japoński głos Megumi Satō
Angielski głos Tia Ballard

Hannah Diamant (ハンナ・ディアマント, Hanna Diamanto) ukończyła szkolenie w 104. Korpusie Treningowym. Brała udział w obronie Dystryktu Trost

Wygląd Edytuj

Hannah to niskiego wzrostu, młoda kobieta o drobnej budowie ciała. Swoje długie, rude włosy wiązała w kitkę. Miała zielone oczy i piegi na policzkach. Jako kadetka nosiła typowy mundur korpusu treningowego.

Osobowość Edytuj

Hannah była radosną i pogodną osobą. Zawstydziła się, gdy Eren wziął ją i Franza Kefkę za parę. Wydawała się być zdenerwowana po uszkodzeniu bramy w Dystrykcie Trost przez Tytana Kolosalnego. Franz pocieszył ją i zapewnił, że ją obroni. Gdy Kefka został ranny, pomimo tego, że on już nie żył, Diamant rozpaczliwie i nieustannie wykonywała mu resuscytację. Bardzo przeżyła jego śmierć.

Fabuła Edytuj

Hannah pierwszy raz była ukazana podczas uroczystości z okazji rozwiązania 104. Korpusu Treningowego. Towarzyszyła Franzowi, który przekonywał Jeana Kirschteina, by uspokoił się po bójce z Erenem Jaegerem. Hannah stwierdziła, że ludzie nie powinni walczyć ze sobą.

Następnego dnia Hannah przechadzała się po Troście z Erenem i Franzem. Kefka i Diamant zaczęli optymistycznie rozmawiać o przyszłości ludzkości. Rozgniewany Eren nakrzyczał na nich i nazwał ich parą, czemu oboje z zawstydzeniem zaprzeczyli.

Hanna tries to save Franz

Hannah próbuje reanimować martwego Franza

Po ataku Tytana Kolosalnego na Dystrykt Trost Hannah była przerażona zaistniałą sytuacją. Franz uspokajał ją i pocieszał. Powiedział, że będzie ją bronić, nawet gdyby miała to być ostatnia rzecz, którą zrobi w swoim życiu. Jakiś czas po uszkodzeniu bramy, Franz został zaatakowany przez tytana, który odgryzł mu połowę ciała. Zrozpaczona i przerażona Hannah bez przerwy reanimowała martwego już przyjaciela. Zauważył to załamany Armin. Hannah wciąż próbowała wykonywać Franzowi resuscytację, zawołała Arlelta, by jej pomógł. Armin, wstrząśnięty tym, czego doświadczył podczas obrony Trostu i utratą przyjaciół, poprosił ją, by przestała.

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze jej losy są nieznane. Natomiast w visual novel (powieści wizualnej) o Annie - "Wall Sina, Goodbye", Leonhart myśli o kadetach, którzy zginęli podczas walki w Troście i wymienia Hannah jako jedną z ofiar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki