FANDOM

Henning
(ヘニング, Heningu)
Henning anime
Płeć Mężczyzna
Urodziny 31 stycznia
Wzrost 175 cm
Waga 72 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 26
Głosy
Japoński głos Keiichi Nakagawa
Angielski głos Troy Hughes

Henning (ヘニング, Heningu) był żołnierzem Korpusu Zwiadowczego, w którym służył aż do śmierci.

Wygląd Edytuj

Henning miał jasne, krótkie włosy. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o jego osobowości, ale z racji tego, iż wybrał Korpus Zwiadowczy, można wnioskować, że Henning był człowiekiem, który chciał walczyć z tytanami, by zapewnić ludzkości bezpieczeństwo i przetrwanie.

Fabuła Edytuj

Po tym jak schwytana Annie Leonhart wytworzyła kryształ, by chronić swoje ciało, zwiadowcy - byli członkowie 104. Korpusu Treningowego, zaczęli być podejrzewani o współpracę z nią i zdradę Korpusu Zwiadowczego. Zostali oni rozbrojeni i zebrani w obrębie muru Rose, a do nadzoru nad nimi zostało powołanych kilku żołnierzy: Miche, Nanaba, Gelgar, Lynne, Thoma i Henning.

The Scouts rest inside Utgard Castle

Henning i pozostali w Zamku Utgard

Po pojawieniu się tytanów w obrębie muru Rose, Miche nakazał grupie zwiadowców podzielić się na cztery podgrupy, by ostrzec mieszkańców okolicznych wiosek przed niebezpieczeństwem. Henning był w oddziele Nanaby, który później szukał wyłomu w murze. Jednak nie znaleźli żadnych oznak naruszenia muru Rose. Następnie żołnierze spotkali drużynę Gelgara i połączyli się z nią. Gdy zapadł zmierzch, obie grupy znalazły schronienie w pobliskim Zamku Utgard.

Lynne and Henning's deaths

Śmierć Henninga i Lynne

W nocy liczna grupa tytanów zaatakowała zwiadowców, którzy bronili się w ruinach zamku. Jednak ze względu na to, że młodym żołnierzom skonfiskowano sprzęt do manewrów przestrzennych, nie byli w stanie walczyć z wrogiem. Jedynie Henning, Gelgar, Lynne i Nanaba mieli broń. Dzielnie starali się odeprzeć ataki tytanów. W pewnym momencie Lynne i Henning oddzielili się od pozostałej dwójki, by sprawdzić jak radzą sobie "świeżaki" wewnątrz zamku. Niestety, Tytan Zwierzęcy rzucił odłamkiem muru, który trafił w Lynne i Henninga, przez co oboje natychmiast zginęli.

Gdy podczas bitwy w Dystrykcie Shiganshina generał Erwin Smith zaczął rozpaczać i tracić nadzieję na spełnienie swojego marzenia o poznaniu prawdy o świecie oraz dotarciu do piwnicy Jaegerów, wyobraził sobie wielu martwych żołnierzy Korpusu Zwiadowczego. Wśród nich był także Henning. W wizji Erwina polegli zwiadowcy chcieli dowiedzieć się, czy ich śmierć miała jakieś znaczenie.