FANDOM

Isabel Magnolia
(イザベル・マグノリア, Izaberu Magunoria)
Isabel anime.png
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Atak Tytanów: Bez żalu - prolog
Debiut w anime Atak Tytanów: Bez żalu - Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Mariya Ise (Anime)
Mana Hirata (powieść wizualna)

Isabel Magnolia (イザベル・マグノリア, Izaberu Magunoria) była przyjaciółką Levia Ackermanna i Farlana Churcha oraz żołnierzem w Korpusie Zwiadowczym.

Wygląd Edytuj

Isabel była młodą kobietą o zielonych oczach. Miała rude włosy, które nosiła związane w dwa krótkie kucyki. Gdy mieszkała w podziemnym mieście, ubierała się w prostą pomarańczową koszulę, jasne spodnie, kamizelkę i wysokie buty. Jako zwiadowca nosiła standardowy mundur.

Osobowość Edytuj

Isabel była energiczną i pewną swoich umiejętności osobą. Zdecydowanie była najbardziej pogodna i radosna z całej trójki przyjaciół. Swój upór pokazała, próbując wyrwać się z uścisku żołnierza zwiadowców, gdy razem z Leviem i Farlanem zostali złapani w podziemiach. Zdawała się też być nieco dumna, wtedy, gdy uparcie odmówiła wyjawienia przyjaciołom powodu, dlaczego wróciła do domu pobita i z odciętą kitką.

Isabel nie znała się na matematyce, gdyż jak twierdziła - w podziemiach zapewnienie sobie jedzenia było ważniejsze niż liczenie. Magnolia szanowała Levia i traktowała go jak starszego brata. Bardzo przejmowała się jego krytykami. Czasem Levi stwierdzał, że jest głupia, co zawsze urażało ją.

Fabuła Edytuj

Przed upadkiem muru Maria Isabel żyła w podziemnym mieście. Razem ze swoimi przyjaciółmi - Leviem i Farlanem, tworzyła grupę bandytów. Gdy zostali wykryci przez Erwina Smitha, Levi został zmuszony do dołączenia do Korpusu Zwiadowczego, a jego towarzysze zdecydowali się również dołączyć do Zwiadowców.

Podczas wyprawy poza mury, Levi oddalił się od Isabel i Farlana, by znaleźć Erwina. Sądził, że będzie dla nich bezpieczniej, gdy zostaną z oddziałem. Jednak, gdy później do nich wrócił, nie mógł im już pomóc. Isabel i Farlan zostali pożarci przez tytanów.

Umiejętności Edytuj

Szybko opanowała przestrzenny manewr i zabiła jednego tytana z pomocą Farlana, jednak ich drugie spotkanie zakończyło się dla nich śmiercią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki