FANDOM

Jurgen
(ユルゲン, Yurugen)
Jurgen
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 22
Głosy
Japoński głos Kazuhiro Fusegawa
Angielski głos Justin Cook

Jurgen (ユルゲン, Yurugen) był członkiem Korpusu Zwiadowczego. Podczas 57. ekspedycji został pożarty przez tytana, gdy razem z Dieterem próbował odzyskać ciało swojego przyjaciela Ivana.

Wygląd Edytuj

Jurgen był średniego wzrostu mężczyzną. Miał długie, brązowe włosy, które nosił związane i prostą, opadającą na czoło grzywkę. Jego oczy były szare. Ubierał się w standardowy mundur żołnierza Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Jurgen był lekkomyślny. Nie posłuchał przełożonych i naraził przez to swoich towarzyszy na niebezpieczeństwo tylko po to, by odzyskać ciało. Jego nierozsądne zachowanie okazało się dla niego zgubne. Gdy zginął jego przyjaciel Ivan, Jurgen wykazał się większym opanowaniem niż inny jego towarzysz - Dieter, jednakże zdecydował się na nieposłuszeństwo wobec przełożonych w celu odzyskania szczątek Ivana. W ostatnich chwilach życia Jurgena na jego twarzy widać było ogromny strach i żal, gdyż umierał bez osiągnięcia swojego celu.

Fabuła Edytuj

Jurgen's death

Śmierć Jurgena

Jurgen po raz pierwszy pojawił się podczas 57. ekspedycji, gdy zwiadowcy wracali do Dystryktu Calaneth. Razem z Dieterem nalegał, by Erwin Smith pozwolił im zawrócić do lasu olbrzymich drzew i odzyskać ciało ich poległego przyjaciela Ivana. Generał Smith odrzuca ich prośbę, ale oni nadal naciskali, póki kapitan Levi nie zainterweniował. Powiedział im, że Ivan będzie martwy niezależnie od tego, czy mają jego ciało. Nie zgadzając się z decyzją przełożonych, Dieter i Jurgen postanowili działać na własną rękę i samemu odzyskać zwłoki przyjaciela. Niestety, horda tytanów zaczęła ich gonić w drodze powrotnej. Jeden z olbrzymów schwytał Jurgena i pożarł go.

Ciekawostki Edytuj

  • Jurgen nie występuje w mandze - pojawił się tylko w anime.