FANDOM

Karina Braun
(カリナ・ブラウン, Karina Buraun)
Karina Braun
Płeć Kobieta
Urodziny 3 września
Wzrost 170 cm
Waga 60 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Nienazwany były kochanek

Rodzina Braun

Status Aktywna
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Karina Braun (カリナ・ブラウン, Karina Buraun) jest Eldianką mieszkającą w Strefie Liberio, a także matką Reinera Brauna.

Wygląd Edytuj

Karina jest kobietą w średnim wieku posiadającą krótkie, jasne włosy. Podobnie jak wiele innych eldiańskich kobiet z Liberio zakłada chustę na głowie, gdy opuszcza dom.

Osobowość Edytuj

Karina jest bardzo uprzejma w stosunku do członków swojej rodziny, takich jak jej syn Reiner lub Gabi. Jest bardzo dumna z ich osiągnięć i zawsze ich wspiera, co zostało ukazane, gdy gratulowała Reinerowi po zostaniu wojownikiem lub po usłyszeniu o akcjach Gabi w czasie wojny Marley z Sojuszem Bliskowschodnim.

Podobnie jak większość Eldian żyjących na terytorium Marley, Karina żywi głęboką nienawiść do Eldian zamieszkujących Paradis, gdyż obwinia ich za obecny status Eldian w Marley.

Została również ukazana jako dość wierna kobieta w kwestiach miłosnych, gdyż nie posiadała innego partnera po rozstaniu z ojcem Reinera i miała nadzieję, iż uda im się zejść po tylu latach rozłąki. Jednakże, później ujawniono, że powodem tego mogła być osobista zemsta za porzucenie jej i swojego syna z powodu ich pochodzenia.

Historia Edytuj

Karina niegdyś posiadała pracę poza Strefą Liberio. W ten oto sposób poznała marleyańskiego mężczyznę, z którym miała romans, a jego owocem jest ich syn, Reiner. Ze względu na to, iż związki pomiędzy tymi nacjami są w Marley surowo zabronione, kobieta samotnie wychowała swojego syna, pozostając w nim w zamkniętej strefie. Karina ostatecznie opowiedziała swojemu synowi o jego pochodzeniu, wyjawiając jednocześnie swoje pragnienie urodzenia się jako pełnoprawna mieszkanka Marley. Udało jej się przekonać Reinera, aby ten został kadetem na wojownika, gdyż w ten sposób zostaliby honorowymi obywatelami Marley oraz mogliby zamieszkać z mężczyzną, który ich przed laty porzucił. Gdy Reiner oświadczył jej, że został wojownikiem, kobieta ciepło mu pogratulowała, twierdząc, że są teraz o krok bliżej do ich upragnionego celu.

W dzień deportacji wojowników na wyspę Paradis, płacząca Karina znajdowała się w tłumie ludzi, którzy wiwatowali na ich cześć. Zanim odpłynął, wyraziła swoją wiarę w syna i pewność, że jego ojciec również życzy mu powodzenia.

Fabuła Edytuj

Po zakończeniu wojny Marley z Sojuszem Bliskowschodnim, Karina i jej krewni powitali Reinera i Gabi w Liberio. Nieco później, cała rodzina zebrała się na wspólny obiad. Słysząc jego twierdzącą odpowiedź, wyraziła radość i dumę na myśl o posiadaniu dwójki wojowników w swojej rodzinie, a następnie zaczęła skarżyć się na egzystencję mieszkańców Paradis. Gdy Reiner zaczął opowiadać o swoim czasie spędzonym na Paradis, kobieta spokojnie uciszyła go, przy czym zachęciła Gabi do powstrzymania Eldian z Paradis.

Relacje Edytuj

  • Reiner Braun - Karina bardzo kocha swojego syna i pokłada w niego swoją całą wiarę. Jego osobiste sukcesy, takie jak zostanie wojownikiem, wywołują u niej ogromną dumę.