FANDOM

Kenny Ackermann
(ケニー・アッカーマン, Kenī Akkāman)
Kenny Ackerman character image.jpg
Płeć Mężczyzna
Urodziny 4 lutego
Wzrost 190 cm
Waga 120 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Żandarmerii.png Korpus Żandarmerii
Status personalny
Krewni Kuchel Ackermann - siostra (martwa)
Levi Ackermann - siostrzeniec
Nienazwany dziadek (martwy)
Pan Ackermann - krewny (martwy)
Mikasa Ackermann - krewna
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Kenny Ackermann (ケニー・アッカーマン隊長, Kenī Akkāman) był członkiem oddziału specjalnego Korpusu Żandarmerii oraz oddziału przeciwpiechotnego. Był odpowiedzialny za śmierć Almy - matki Historii.

Wygląd Edytuj

Kenny Ackerman Entrance 58.png

Wygląd Kenny'ego

Kenny Ackermann był bardzo wysokim, szczupłym i dobrze zbudowanym mężczyzną. Miał gęste, ciemne włosy, sięgające do szyi, a także krótki zarost wzdłuż szczęki. Wyglądał na mężczyznę w średnim wieku, ze zmarszczkami wokół małych oczu. Zazwyczaj nosił na sobie prostą, białą koszulę z krawatem, który nigdy nie był do końca zawiązany oraz długi, czarny płaszcz, sięgający za kolana. Miał także kapelusz z białym paskiem dookoła. Na jego twarzy niemal zawsze rysował się wyraźny grymas, nawet kiedy żartował.

Kiedy nie był zaangażowany w walkę, przywdziewał ten sam czarny trencz co jego znajomi z żandarmerii oraz swój standardowy strój wraz z kapeluszem.

W młodości miał bardziej wyraziste rysy twarzy oraz zdecydowanie mniej zmarszczek. Zamiast brody miał ciemne bokobrody. Jego włosy były, wtedy zdecydowanie dłuższe niż później. Najczęściej ubierał się w długi, jasny płaszcz, ciemne spodnie i buty, białą koszulę oraz jasny kapelusz.

Osobowość Edytuj

Kenny podchodził do wszystkiego nad wyraz poważnie. Nie cofał się przed niczym, aby osiągnąć założony cel. Nie wahał się nawet zdradzić i zamordować Dimo Reevesa, gdy ten dostarczał Erena i Historię. Kiedy w pełni angażował się w powierzone zadanie nie okazywał ani skruchy, ani zadowolenia w czasie wykonywania misji. Fakt, że kiedyś był okrytym złą sławą, seryjnym mordercą zdaje się sugerować, że było to dla niego czymś więcej. Jedynie w sytuacji, gdy próbował zabić Uri’ego można było dostrzec, że działał dość impulsywnie. Powody dla których w przeszłości zabijał jako agent rządu pozostają nieznane. Levi Ackermann wspominając nauki u niego opowiadał jak nauczony został przez Kenny'ego wymanewrowywać swoich przeciwników. To z kolei sugeruje, że Kenny był osobą inteligentną oraz potrafił myśleć strategicznie.

Kenny nie był zbyt lojalny względem swego przełożonego – Roda Reiss. Nie okazywał mu także zbytniego szacunku. Kiedy zabił matkę Historii, żądał od niego wyjaśnień w tej sprawie. Zwracając się do Roda "wasza wysokość" zawsze mówił to z wyraźnie sarkastycznym tonem. Ponadto ujawnił mu, że sam zastanawiał się nad przemianą się w tytana i przejęciu mocy Erena co było sprzeczne z planami Reissa.

Okazywał czasem nieco cynicznego humoru. Na przykład kiedy powiedział Rodowi, że wciąż jest w pobliżu, ponieważ musiał zrobić kupę i przez cały czas rozglądał się za toaletą.

Historia Edytuj

W swojej rozmowie z Mikasą, Levi zapytał ją czy doświadczyła kiedyś momentu, w którym poczuła, że obudziła się w niej "moc”. Po uzyskaniu twierdzącej odpowiedzi dodał, że oprócz niego także Kenny poczuł kiedyś coś takiego. Levi przypomniał wówczas jego słowa, w których opisał to jako "tajemniczą, eksplodującą siłę pochodzącą z wnętrza, dzięki której ciało samo wie co ma dalej robić". Na długo przed wydarzeniami znanymi z fabuły, Kenny zasłynął jako seryjny morderca, którego ofiarami padali mieszkańcy stolicy. Preferowaną przez niego metodą zabijania było podrzynanie gardeł swym ofiarom, przez co nadano mu przydomek "Kenny Rozpruwacz" (切り裂きケニー, Kirisaki Kenī). Powiadano, że osobiście zamordował ponad stu członków korpusu żandarmerii oddelegowanych do złapania go. Z czasem, jednak zaprzestał kolejnych morderstw, a wieści o jego czynach z biegiem lat stały się miejską legendą. To właśnie on wyszkolił młodego Levia, z którym dzielił to samo nazwisko, co już wtedy sugerowało rodzinną więź między nimi. Ich drogi rozeszły się, jednak gdy Kenny został członkiem pierwszej brygady korpusu żandarmerii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki