FANDOM

Nic się nie zmieniłeś... chłop jak dąb, a płochliwy jak jaka sarenka.— Dott Pyxis do Kittsa Wellmana; Atak Tytanów: Rozdział 11
Kitts Wellman (キッツ・ヴェールマン, Kittsu Vēruman) jest kapitanem (隊長, Taichō) Korpusu Stacjonarnego oraz dowódcą Pierwszej Dywizji.

Wygląd Edytuj

Kitts Wellman ma brązowe, średniej długości, zaczesane do tyłu włosy. Ma zielone, podkrążone oczy i twarz pokrytą zmarszczkami mimicznymi. Nosi standardowy mundur Korpusu Stacjonarnego i sprzęt do manewrów przestrzennych.

Osobowość Edytuj

Kapitan Wellman jest bardzo ostrożnym człowiekiem. Pyxis powiedział nawet, że jak na dorosłego mężczyznę jest strasznie lękliwy. Podczas wydawania komend, jak i zwykłej rozmowy strasznie głośno krzyczy, a jego twarz zawsze ujawnia wiele silnych emocji. Bał się pozostawić Erena przy życiu ze względu na bezpieczeństwo całej ludzkości jak i swoje własne. Mimo tego Kitts jest dobrym żołnierzem. Podczas, gdy Pyxis przedstawiał swój ryzykowny plan, nie wycofał się, a nawet straszył śmiercią potencjalnych dezerterów.

Fabuła Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w momencie, gdy mur Rose zostaje zaatakowany przez tytanów. Informuje żołnierzy o zaistniałej sytuacji i wydaje im odpowiednie rozkazy, po czym każe się wszystkim rozejść. Kiedy Trost zostaje zdobyty przez tytanów, podejmuje decyzję o ewakuacji. Młodsi rangą żołnierze nie chcą porzucać swoich towarzyszy i próbują go zatrzymać, ale kapitan grozi im śmiercią za nieposłuszeństwo przełożonemu.

Kiedy Eren wyłania się z ciała tytana, zostaje otoczony przez żołnierzy pod dowództwem Wellmana. Kapitan boi się o bezpieczeństwo wewnątrz muru. W obawie przed zniszczeniami, jakie może wyrządzić tytan, chce zabić Erena i jego przyjaciół. Nawet heroiczna mowa Armina nie przekonuje go do zmiany stanowiska. Wellman wydaje rozkaz do ataku, ale zostaje zatrzymany przez Pyxisa, który postanawia wysłuchać Erena i wykorzystać go w walce z tytanami.

Po raz kolejny widzimy go pod Murem Rose, kiedy Pyxis przedstawia swój plan zatkania wyłomu z pomocą Erena. Kiedy obrońcy muru opuszczają swoje stanowiska, wyjmuje miecz i mówi, że własnoręcznie zabije każdego dezertera. Zostaje jednak powstrzymany przez Dotta, który skutecznie zagrzewa do walki wszystkich obecnych i znacznie podnosi morale.

Jakiś czas później, po otrzymaniu informacji o potencjalnym uszkodzeniu Muru Rose, Wellman dowodzi wschodnią linią obrony. Razem ze swoim żołnierzami wabi tytanów, by ranić ich pociskami z dział, następnie Rico zabija je, nacinając ich karki.

Statystyki Edytuj

Ciekawostki Edytuj