FANDOM

Klaus
(クラース, Kurāsu)
Klaus.jpg
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Klaus (クラース, Kurāsu) był członkiem Korpusu Zwiadowczego i pułkownikiem podczas operacji odzyskania muru Maria.

Wygląd Edytuj

Klaus był mężczyzną o średnim wzroście i budowie ciała. Miał długie blond włosy. Miał także lekki zarost i wąsy. Gdy nie nosił munduru zwiadowców, ubierał się w białą koszulę, ciemne spodnie i czarną kamizelkę.

Osobowość Edytuj

Klaus był poważną osobą i lojalnym członkiem Korpusu Zwiadowczego. Zdawał się być zaufanym podkomendnym Erwina Smitha, gdyż osobiście towarzyszył i doradził mu podczas misji zwiadowców w Shiganshinie.

Fabuła Edytuj

Klaus uczestniczył w spotkaniu z Erwinem Smithem i pozostałymi pułkownikami Korpusu Zwiadowczego, podczas którego omawiano najnowsze odkrycia związane z ojcem Erena - Grishą Jaegerem. Po spotkaniu Klaus zasugerował ewentualne ukaranie Keitha Shadisa za zatajenie ważnych informacji, ale Hange Zoë odrzuciła ten pomysł. Później Klaus wraz z innymi dowódcami Korpusu Zwiadowczego przyglądał się żołnierzom, którzy walczyli między sobą o mięso serwowane z okazji świętowania rozpoczęcia misji odzyskania muru Maria.

Gdy Eren uszczelnił wyrwę w murze Maria, Klaus i Erwin stali na szczycie muru. Klaus był zaskoczony tym, że nikt nie zaatakował i zastanawiał się czy armia Korpusu Zwiadowczego jest za silna dla Reinera i Bertholdta. Przerwało mu jednak przybycie Armina Arlelta. Klaus był zszokowany, gdy dowiedział się, że Armin znalazł dowód na istnienie osoby towarzyszącej Bertholdtowi i Reinerowi. Po tym, jak Erwin pozwolił Arminowi dowodzić poszukiwaniami Reinera i Bertholdta, Klaus skomentował, że Erwin podjął wielkie ryzyko i zapytał, czy zwiadowcy pozostaną w tym miejscu, póki nie znajdą Reinera i Bertholdta, co potwierdził Erwin.

Klaus obserwuje Tytana Zwierzęcego.png

Ostatnie chwile Klausa

Po pojawieniu się Tytana Zwierzęcego i jego armii Erwin rozkazał oddziałowi Klausa przegrupować się z oddziałami Marlene i Dirka, by chronili konie zwiadowców. Klaus i jego żołnierze odpierali ataki pobliskich tytanów, by bronić rekrutów z oddziału Dirka, gdy ci prowadzili konie w bezpieczne miejsce. Po pokonaniu przydzielonych tytanów Klaus zgłosił Leviowi, że zostało już tylko niewielu tytanów, polecając mu, by odpoczął, a on i jego żołnierze zajmą się olbrzymami. Jednak zanim mógł pokonać więcej tytanów, Klausa i jego oddział dosięgnął grad kamieni rzucanych przez Tytana Zwierzęcego. Klaus, któremu udało się przetrwać pierwszą falę odłamków, zdążył tylko zobaczyć zwłoki jednego ze swoich towarzyszy, nim sam zginął od kawałków skał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki