FANDOM

Knack Tiaz
(ナック・ティアス, Nakku Tiasu)
Nac Tius character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 18 czerwca
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność 104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Zawód Kadet
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 3
Głosy
Japoński głos Tomoyuki Higuchi
Angielski głos Will Short

Knack Tiaz (ナック・ティアス, Nakku Tiasu) był członkiem 104. Korpusu Treningowego. Został zabity przez tytana podczas bitwy o Dystrykt Trost.

Wygląd Edytuj

Knack miał ciemnobrązowe, zaczesane do tyłu włosy i piwne oczy. W porównaniu do swoich kolegów z oddziału był dość wysoki. Nosił standardowy mundur kadeta, a do niego szarą koszulę.

Osobowość Edytuj

Knack wydawał się osobą o dobrym sercu. Bardzo dbał o swoich przyjaciół i nie stanowiło to dla niego trudności.

Fabuła Edytuj

Knack Tiaz ukończył szkolenie wojskowe w 104. Korpusie Treningowym. Po drugim ataku Tytana Kolosalnego, razem z Erenem i Arminem, został przydzielony do środkowej formacji w Dystrykcie Trost. Krótko po rozlokowaniu oddziałów, grupę kadetów zaatakował tytan odmieniec, co spowodowało śmierć Thomasa Wagnera.

Nack swated by a Titan

Śmierć Knacka

Eren, ze wściekłości po stracie przyjaciela, zaatakował tytana. Jego oddział ruszył mu na pomoc. Jednak inny tytan podskoczył i odgryzł Erenowi nogę. Z kolei Millius Zermusky został złapany i pożarty przez tytana. Inny tytan schwytał Knacka, zabił go, miażdżąc w dłoni dolne partie jego ciała. Później Armin zaraportował śmierć swoich kolegów z oddziału, mówiąc, że zginęli dzielnie walcząc.

Knack został potem pomszczony przez Erena, który w swojej formie tytana zabił olbrzyma odpowiedzialnego za śmierć kolegi. Wdeptał stworzenie w ziemię po tym, jak próbowało zabić Mikasę.

Gdy Eren rozmawiał z Historią pod kaplicą rodziny Reiss, wymienił Knacka pośród osób, za których śmierć odpowiedzialny jest on i jego ojciec - Grisha Jaeger, poprzez wykradnięcie "Koordynatu".