FANDOM

Fritz
(フリッツ, Furittsu)
The King
Płeć Mężczyzna
Urodziny 23 października
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Poprzednia przynależność Rząd Królewski
Arystokracja
Poprzedni zawód Król
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Fritz (フリッツ, Furittsu) dawniej często formalnie nazywany Królem Fritz, jest zdetronizowanym królem, osobą o najwyższej randze w społeczeństwie żyjącym wewnątrz murów, lecz został zastąpiony przez Historię Reiss. W rzeczywistości, był jednak królem-marionetką, który służył jedynie za substytut prawdziwego, ówczesnego króla, Roda Reissa.

Wygląd Edytuj

Fritz jest bardzo starym człowiekiem. Ma długie, proste włosy oraz krótkie wąsy i brodę. Ma również małe oczy oraz pełną zmarszczek twarz. Nosił bardzo eleganckie ubrania, typowe dla króla. Posiadał także koronę, ale nigdy nie ukazano, aby ją kiedykolwiek nosił.

Osobowość Edytuj

Jako, że Fritz jest bardzo starym człowiekiem, wpływa to po części na jego osobowość. Reszta szlachty uważała go za niedołężnego starca. Zazwyczaj sprawiał wrażenie słabego i znudzonego. Ponadto miał problemy z koncentracją i nie potrafił skupić się na poszczególnych sprawach. Z tego właśnie względu pełnił jedynie rolę osoby panującej, zaś rządy w jego imieniu sprawowali inni członkowie szlachty.

Fabuła Edytuj

Mimo, iż od początku fabuły była o nim mowa wielokrotnie, po raz pierwszy pojawił się dopiero w rozdziale 54, podczas konferencji z czterema innymi osobami, prawdopodobnie przedstawicielami szlachty. Był wśród nich także żołnierz korpusu żandarmerii oraz członek kultu murów. Fritz nie miał wówczas korony na głowie, lecz odłożoną na stoliku, na którym- obok niej- znajdowała się także butelka alkoholu.

Nieco później pojawił się podczas wygłaszania przez Erwina ostatnich słów, przed swoją egzekucją. Fritz nie odzywał się przez cały czas trwania dyskusji. Z Erwinem rozmawiali, wtedy jedynie wspomniani wcześniej możni z najbliższego otoczenia króla. Po wojskowym przewrocie przeciwko jego władzy, jeden ze szlachciców nazwał go "starym głupkiem" i "bezużytecznym śmieciem", na co ten zupełnie zdezorientowany i nie zdający sobie sprawy z zaistniałej sytuacji zapytał jedynie czy to już pora obiadowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię nadal pozostaje nieznane. W rozdziale 56 przedstawiono go jedynie jako „władca z królewskiej dynastii Fritzów” (フリッツ王家, Furittsu ōke).