FANDOM

Kuchel Ackermann
(クシェル・アッカーマン, Kusheru Akkāman)
Kuchel Alive.png
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Levi Ackermann (syn)
Kenny Ackermann (brat, martwy)
Nienazwany dziadek (martwy
)Pan Ackermann - krewny (martwy)
Mikasa Ackermann - krewna
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Kuchel Ackermann (クシェル・アッカーマン, Kusheru Akkāman) była matką Levia Ackermanna i siostrą Kenny'ego Ackermanna.

Wygląd Edytuj

Kuchel była szczupłą kobietą o jasnych oczach i długich czarnych włosach, które sięgały jej do łopatek. Miała rysy twarzy podobne do Levia.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jej charakteru, ale wydawała się być kochającą matką dla Levia. Tak bardzo, że mimo sprzeciwu brata i faktu, że ojcem dziecka był jeden z jej klientów, postanowiła sama je wychować. Została ukazana, gdy z uśmiechem i łzami w oczach tuliła swojego nowo narodzonego synka.

Historia Edytuj

Na długo po prześladowaniach rodu Ackermann, Kuchel podjęła pracę w domu publicznym, w Podziemnym Mieście. Pewnego razu zaszła w ciążę z jednym ze swoich klientów. Jej brat Kenny Ackermann próbował przekonać ją, aby nie zatrzymywała tego dziecka. Ta jednak odmówiła i postanowiła je wychować.

Kuchel Ackerman.png

Martwa Kuchel

Kilka lat później ciężko zachorowała i zmarła. Kenny przyszedł do niej w odwiedziny jakiś czas po jej śmierci. Był zaskoczony, jak bardzo straciła na wadze. Młody Levi powiedział mu wtedy, że ona nie żyje. Kenny widząc Levi'a bliskiego śmierci, uznał, że nie jest w stanie go tak zostawić i zaopiekował się nim. Po pewnym czasie, jednak Kenny pozostawił go samego, odchodząc bez słowa. Wiele lat później wyznał swemu bratankowi, że jest bratem jego matki. Na pytanie Levi'a dlaczego go porzucił, Kenny odpowiedział, że nie nadawał się na rodzica.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo kim był klient, z którym Kuchel zaszła w ciążę oraz czy wie on o swoim synu.
  • Nie wiadomo także co dokładnie było przyczyną jej śmierci.
  • W podziemnym mieście znana była jako Olympia (オランピア Oranpia). Prawdopodobnie używała tego imienia w pracy. Imieniem tym zwracał się do niej m. in. jej pracodawca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki