FANDOM

Kuklo
(キュクロ, Kyukuro)

Kuklo Manga Color vol 5.png

Kuklo character image.png

Płeć Mężczyzna
Wiek 15 lat (793)
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.pngKorpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Krewni Elena Munsell - matka (martwa)
Heath Munsell - ojciec (martwy)
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Przed upadkiem - Rozdział 1
Głosy

Kuklo (キュクロ, Kyukuro) jest głównym bohaterem w mandze "Przed upadkiem" (ang. Before the Fall). Jest on synem Heatha i Eleny Munsell. Ludzie nazywali go "dzieckiem tytana".

Wygląd Edytuj

W mandze jest przedstawiony jako drobny chłopak z kasztanowymi włosami i oczami. Jego cera jest bardzo blada, a sylwetka wychudzona - z powodu bycia więzionym w piwnicach. Ma on również wiele blizn po ranach zadanych mu przez Xaviego. W dalszych rozdziałach mangi Xavi rani Kuklo w prawe oko pozostawiając na nim bliznę.

Osobowość Edytuj

Kuklo mimo ciężkiego życia jest osobą całkiem optymistyczną i wesołą. Szybko podejmuje decyzje i działa. Gdy postawi sobie cel - robi wszystko, by go spełnić. Nie boi się nowych wyzwań i potrafi szybko ocenić sytuację. Przez przesiadywanie w lochach ma niezwykle wyostrzone zmysły. Potrafi usłyszeć nadchodzących tytanów.

Fabuła Edytuj

Kuklo cudem udało się przeżyć w łonie jego matki, która została pożarta w całości przez tytana w czasie zaawansowanej ciąży. Został znaleziony w stercie ciał przez dwóch żołnierzy. Gdy trafił do niewoli, pewien bogaty kupiec - Dario Inocencio, postanowił kupić go dla swojego syna Xaviego, przyszłego żołnierza, by ten mógł trenować walkę z tytanem (ludzie mieli w tamtych czasach ograniczone wiadomości co do wyglądu tytanów). Wtedy Kuklo znajdował się w piwnicach dworu. 

Zaprzyjaźnił się z Sharle Inocencio, córką Dario, która z początku chciała go zabić. Gdy jednak zobaczyła go na własne oczy i zdała sobie sprawę z tego, że jest niegroźny, zaczęła darzyć go sympatią. Przez dwa lata chętnie spędzała z nim czas, ucząc go mowy i pisma. Pewnej nocy po chłopaka przybył jeden z członków sekty czczącej mury. Kuklo udało się uciec z podziemi przed mężczyzną. Przy tym jednak napotykał rodzinę Dario, której dom został zdewastowany. Gdy Xavi zauważył, że jego siostra zna dobrze Dziecko Tytana, dotkliwie zranił go w oko. Chłopakowi udało się uciec wraz z dziewczyną. Razem udali się do Dystryktu Shiganshina

Kuklo zmuszony był do amputacji oka. Przez jakiś czas mieszkał i pracował wraz z Sharle w karczmie. Gdy jednak zbliżała się pierwsza od dawna, wyprawa zwiadowców za mury, chłopak zakradł się i schował w jednym z wozów Korpusu Zwiadowczego. Miał ku temu powód - chciał wiedzieć, czy naprawdę jest tytanem. Zdradził swoją obecność, przypadkowo odpalając racę. Dał się zdemaskować zwiadowcom. Jednak chwilę po tym, usłyszał kroki tytana. Zwiadowcy zaczęli walkę - oczywiście mieli do dyspozycji tylko swoje ostrza, broń palną i proch. W czasie walki zginęło wiele osób. Kuklo zaimponował dowódcy, wykazując się niezwykłą odwagą w walce z tytanem. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki