FANDOM

Las Olbrzymich Drzew
The Forest of the Giant Trees

Kanji

巨大樹の森

Wymowa

Kyodai-ju no Mori

Położenie

Mur Maria

Debiut w mandze

Rozdział 24

Debiut w anime

Odcinek 18

Las Olbrzymich Drzew (巨大樹の森, Kyodai-ju no Mori)

znany również jako Las Tytanów to skupisko wielkich, (generalnie mierzących ponad 80 m) drzew, posiadających ogromne pnie, wielkie gałęzie i mogące przekroczyć wielkość prawie wszystkich znanych tytanów. Ze względu na ich wielkie rozmiary, ludzie mogą zatrzymywać się w gałęziach drzew i pozostać bezpiecznym od tytanów, którzy nie posiadają wystarczającej inteligencji, aby móc się po nich wspinać. Las ten jest używany do określonych celów przez Korpus Zwiadowczy w czasie ich ekspedycji poza Murami. Te lasy są również idealnym miejscem do użytkowania sprzętu do manewrów przestrzennych, gdyż dzięki dużej licznie wysokich pni i gałęzi drzew, do których stalowe kable mogą umocować, poprawiając wielofunkcyjność i mobilność. Jednocześnie, jest to również perfekcyjne miejsce dla tytanów, ponieważ tak duże i gęste drzewa pozwalają im na dobry kamuflaż, co z kolei redukuje widoczność nadchodzących tytanów.

Fabuła Edytuj

Female Titan chases Eren

Oddział Levia ścigany przez Tytana Kobiecego

Podczas 57. ekspedycji za mury, wszyscy żołnierze z prawego skrzydła, w formacji Korpusu Zwiadowczego zostali wybici przez Tytana Kobiecego, który najprawdopodobniej przyprowadził ze sobą armię innych tytanów. W pewnym momencie dowodzący wyprawą, generał Smith zasygnalizował środkowej kolumnie, aby wjechała na bezpośrednią drogę do lasu olbrzymich drzew, znajdującego się gdzieś pomiędzy murem Maria, a murem Rose.

Pozostałym jednostkom, które nie zostały brutalnie zabite przez Tytana Kobiecego, rozkazano rozstawić się na granicach lasu i pilnować, aby żaden tytan nie dostał się do środka. Na drugim końcu lasu Tytan Kobiecy podążał (zgodnie z oczekiwaniami), za środkową kolumną, w głąb lasu. Ścigał on oddział Levia, brutalnie zabijając po drodze wszystkich zwiadowców, z tylnej straży, którzy próbowali ją zabić.

A trapped Female Titan

Tytan Kobiecy złapany w pułapkę Erwina

Wkrótce potem, Tytan Kobiecy wpadł w zastawianą, w środku lasu pułapkę Erwina. Mający nadzieję na przechwycenie znajdującego się tytanie człowieka, zwiadowcy usiłowali dostać się do jego karku, który zdążył zasłonić rękoma. W obawie przed wysadzeniem rąk wezwał krzykiem okolicznych tytanów, którzy pożarli jego formę tytana i umożliwili niepostrzeżenie wymknąć się z pułapki. Po ponownej przemianie wybił cały oddział Levia, z wyjątkiem samego Levia oraz Erena, który również przemienił się w tytana i podjął walkę. Został, jednak pokonany, a następnie wygryziony z karku i uprowadzony. Niedługo po tym Levi i Mikasa podjęli wspólną próbę zaatakowania Tytana Kobiecego i z powodzeniem uratowali Erena.

Po ponownym porwaniu Erena, tym razem przez Reinera Brauna oraz Bertholdta Hoovera, Hange Zoë wydedukowała, że obaj porywacze będą wyczerpani po walce i w pierwszej kolejności udadzą się do najbliższego lasu olbrzymich drzew. Było to jej zdaniem jedyne miejsce do którego mogli się udać, gdyż tylko tam mogli odpocząć i zregenerować się przed dalszą podróżą, bez obaw, że dosięgną ich tytani.

Nieco później, Reiner przyznał, że zarówno on jak i Bertholdt, Eren oraz Ymir nie mają innego wyjścia jak tylko poczekać w lesie, do zmroku, aż tytani przestaną się poruszać.

Ciekawostki Edytuj

  • W obrębie murów Maria i Rose, znajduje się sporo podobnych lasów. Oryginalnie, służyły one w celach turystycznych.