FANDOM

The Forest of the Giant Trees

Las Olbrzymich Drzew

Lasy Olbrzymich Drzew (巨大樹の森, Kyodai-ju no Mori) to skupiska wielkich, ponad 80-metrowych drzew, występujące naturalnie na obrzeżach niektórych dystryktów, zarówno wewnątrz murów, jak i poza nimi. Nikt nie wie dlaczego osiągają takie rozmiary, jednak przypuszcza się, iż może to być związane ze specyficznymi właściwościami gleby. Ponieważ przed upadkiem muru Maria traktowano je jako atrakcję turystyczną, częściowo uzdatniono je do zwiedzania, sprawiając, że stały się bardziej przejezdne. Od jakiegoś czasu jednak mało kto tam bywa, przez co lasy zdziczały, a większość traktów zarosła – z wyjątkiem tych, po których poruszają się tytani. Dla Korpusu Zwiadowczego lasy te są ważnymi strategicznymi punktami podczas ekspedycji, gdyż są świetnym miejscem do manewrów przestrzennych, a także zapewniają schronienie przed wrogiem.

Fabuła Edytuj

Female Titan chases Eren

Oddział Levia ścigany przez Tytana Kobiecego

Podczas 57. ekspedycji za mury, wszyscy żołnierze z prawego skrzydła, w formacji Korpusu Zwiadowczego zostali wybici przez Tytana Kobiecego, który najprawdopodobniej przyprowadził ze sobą armię innych tytanów. W pewnym momencie dowodzący wyprawą, generał Smith zasygnalizował środkowej kolumnie, aby wjechała na bezpośrednią drogę do lasu olbrzymich drzew, znajdującego się gdzieś pomiędzy murem Maria, a murem Rose.

Pozostałym jednostkom, które nie zostały brutalnie zabite przez Tytana Kobiecego, rozkazano rozstawić się na granicach lasu i pilnować, aby żaden tytan nie dostał się do środka. Na drugim końcu lasu Tytan Kobiecy podążał (zgodnie z oczekiwaniami), za środkową kolumną, w głąb lasu. Ścigał on oddział Levia, brutalnie zabijając po drodze wszystkich zwiadowców, z tylnej straży, którzy próbowali ją zabić.

A trapped Female Titan

Tytan Kobiecy złapany w pułapkę Erwina

Wkrótce potem, Tytan Kobiecy wpadł w zastawianą, w środku lasu pułapkę Erwina. Mający nadzieję na przechwycenie znajdującego się tytanie człowieka, zwiadowcy usiłowali dostać się do jego karku, który zdążył zasłonić rękoma. W obawie przed wysadzeniem rąk wezwał krzykiem okolicznych tytanów, którzy pożarli jego formę tytana i umożliwili niepostrzeżenie wymknąć się z pułapki. Po ponownej przemianie wybił cały oddział Levia, z wyjątkiem samego Levia oraz Erena, który również przemienił się w tytana i podjął walkę. Został, jednak pokonany, a następnie wygryziony z karku i uprowadzony. Niedługo po tym Levi i Mikasa podjęli wspólną próbę zaatakowania Tytana Kobiecego i z powodzeniem uratowali Erena.

Po ponownym porwaniu Erena, tym razem przez Reinera Brauna oraz Bertholdta Hoovera, Hange Zoë wydedukowała, że obaj porywacze będą wyczerpani po walce i w pierwszej kolejności udadzą się do najbliższego lasu olbrzymich drzew. Było to jej zdaniem jedyne miejsce do którego mogli się udać, gdyż tylko tam mogli odpocząć i zregenerować się przed dalszą podróżą, bez obaw, że dosięgną ich tytani.

Nieco później, Reiner przyznał, że zarówno on jak i Bertholdt, Eren oraz Ymir nie mają innego wyjścia jak tylko poczekać w lesie, do zmroku, aż tytani przestaną się poruszać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki