FANDOM

Lauda
(ラウダ, Rauda)
Lauda anime
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Nieznany
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 32
Głosy
Japoński głos Kimihiko Nakamura
Angielski głos Christopher Bevins

Lauda (ラウダ, Rauda) jest byłym liderem drużyny w dowodzonym przez Hange Zoë 4. oddziale Korpusu Zwiadowczego. Wziął udział w bitwie przeciwko tytanom: Kolosalnym i Opancerzonym, kiedy pojawili się oni ponownie i porwali Erena oraz Ymir. Jego pozycja w wojsku nie jest znana, gdyż obecnie nie jest już członkiem Korpusu Zwiadowczego.

Wygląd Edytuj

Lauda miał sięgające karku, związane z tyłu, brązowe włosy. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Lauda jest odważnym i dobrze zorganizowanym żołnierzem, co pokazał, przejmując dowodzenie nad 2. drużyną na rozkaz Hange Zoë.

Fabuła Edytuj

Lauda był wśród żołnierzy, którzy uczestniczyli w walce z Annie Leonhart w Dystrykcie Stohess. Gdy Erenowi Jaegerowi udało się na jakiś czas powstrzymać Annie przed ucieczką z dystryktu, Lauda rozkazał swojej drużynie odciąć drogę ucieczki Tytanowi Kobiecemu.

Kiedy Bertholdt Hoover oraz Reiner Braun zdradzili zwiadowców, a następnie próbowali porwać Erena i Ymir, Hange Zoë zaatakowała Bertholdta, a dowództwo nad 2. drużyną powierzył Laudzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki