FANDOM

Lauda
(ラウダ, Rauda)
Lauda anime
Płeć Mężczyzna
Urodziny 12 marca
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Poprzednia przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Poprzedni zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 32
Głosy
Japoński głos Kimihiko Nakamura
Angielski głos Christopher Bevins

Lauda (ラウダ, Rauda) jest byłym dowódcą oddziału (班長, Hanchō) w dowodzonym przez Hange Zoë 4. oddziale Korpusu Zwiadowczego. Jego pozycja w wojsku nie jest obecnie znana, gdyż nie jest już członkiem Korpusu Zwiadowczego.

Wygląd Edytuj

Lauda ma sięgające karku, brązowe włosy, które najczęściej związuje w koński ogon. Był widziany jedynie nosząc standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Lauda jest odważnym i dobrze zorganizowanym żołnierzem, co udowodnił po przyjęciu dowodzenia nad 2. drużyną na rozkaz Hange Zoë.

Fabuła Edytuj

Lauda był wśród żołnierzy, którzy uczestniczyli w walce z Annie Leonhart w Dystrykcie Stohess. Gdy Erenowi Jaegerowi udało się na jakiś czas powstrzymać Annie przed ucieczką z dystryktu, Lauda rozkazał swojej drużynie odciąć jej drogę ucieczki.

Po tym jak Bertholdt Hoover i Reiner Braun zdradzili Korpus Zwiadowczy oraz próbowali uprowadzić Erena i Ymir, Hange Zoë powierzyła Laudzie dowództwo nad 2.drużyną. Kolejna walka sprawiła, iż Lauda był poważnie ranny i nie był w stanie uczestniczyć w misji uratowania Erena i Ymir.