FANDOM

Lord Balto
(バルト候, Baruto Kō)
Lord Balto character image
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 5
Głosy
Japoński głos Kosuke Takguchi
Angielski głos Barry Yandell

Lord Balto (バルト候, Baruto Kō) jest bogatym szlachcicem o niewiadomym pochodzeniu. Ma przyjacielskie relacje z wysoko postawionym Dottem Pyxisem.

Wygląd Edytuj

Lord Balto z wyglądu jest otyłym człowiekiem. Po bokach opięty jest kosztownymi dzianinami. Ma blond wąsy oraz jest łysy- zostawił sobie włosy tylko na bokach uszu.

Osobowość Edytuj

Podobnie jak Dott Pyxis, Lord Balto nie stroni od alkoholu. Większość jego czasu pochłaniają sprawy biznesowe oraz troska o pieniądze, którymi nie lubi dzielić się ze służbami bezpieczeństwa. Ceni sobie swój status nade wszystko i nie boi się gardzić biedniejszymi ludźmi. Sprawia to, iż sądzi, że jest ważniejszy od niżej postawionych ludzi. Jest chciwy oraz bardzo samolubny. [1]

Fabuła Edytuj

Z czystej sympatii do Dotta Pyxsisa zaprasza go na grę w szachy przy jedzeniu i alkoholu. Co oczywiste, Pyxis nie odmawia. Gdy jeden z żołnierzy wbiega do pokoju Lorda Balto i informuje grających, że Dystrykt Trost został zaatakowany. Pyxis, mimo błagań szlachcica, by ten został, dziękuje mu za gościnę i wychodzi.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Shingeki no Kyojin; Odcinek 5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki