FANDOM

Luke Siss
(ルーク・シス, Rūku Shisu)
Luke Cis character image.png
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 16
Głosy
Japoński głos Masamichi Kitada
Angielski głos Eric Vale

Luke Siss (ルーク・シス, Rūku Shisu) był uzdolnionym członkiem Korpusu Zwiadowczego. Zabiła go Annie Leonhart w swojej formie tytana podczas 57. ekspedycji za mury.

Wygląd Edytuj

Luke miał sięgające za uszy, proste, brązowe włosy, które nosił związane z tyłu. Jego oczy były piwne. Ubierał się w standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Fabuła Edytuj

Luke po raz pierwszy pojawił się, wręczając z Nessem mundury nowym zwiadowcom, gdy przybyli do głównej kwatery korpusu.

Jakiś czas później, razem z innymi żołnierzami Korpusu Zwiadowczego, wziął udział w 57. ekspedycji, która wyruszyła z Dystryktu Calaneth na tereny po zewnętrznej stronie muru Rose - opanowane przez tytanów.

Luke siss Death.jpg

Śmierć Luke'a

Po niedługim czasie od rozpoczęcia wyprawy, Luke z Nessem zabili tytana odmieńca. Udało im się to, choć przebywali na otwartej przestrzeni, gdzie nie mogli w pełni wykonywać manewrów przestrzennych. Ness zranił kostki tytana, a kiedy olbrzym upadł, Siss rozciął mu kark. Prawie natychmiast po tym pojawił się tajemniczy Tytan Kobiecy. Luke, który ponownie wykonywał rozkazy Nessa, próbował zaatakować tytana, ale ten bez trudu chwycił go i zmiażdżył. Kilka chwil później zabił także Nessa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki