FANDOM

Lynne
(リーネ, Rīne)
Lynne anime profile.jpg
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 27
Głosy
Japoński głos Risa Shimizu
Angielski głos Felecia Angelle

Lynne (リーネ, Rīne) była doświadczonym żołnierzem. Służyła w Korpusie Zwiadowczym aż do śmierci.

Wygląd Edytuj

Lynne miała długie, ciemne włosy, które nosiła związane w koński ogon. Ubierała się w typowy mundur zwiadowcy.

Fabuła Edytuj

Po tym jak schwytana Annie Leonhart wytworzyła kryształ, by chronić swoje ciało, zwiadowcy - byli członkowie 104. Korpusu Treningowego, zaczęli być podejrzewani o współpracę z nią i zdradę Korpusu Zwiadowczego. Zostali oni rozbrojeni i zebrani w obrębie muru Rose, a do nadzoru nad nimi zostało powołanych kilku żołnierzy: Miche, Nanaba, Gelgar, Henning, Thoma i Lynne.

Lynne comforts Conny.jpg

Lynne pociesza Conny'ego

Po pojawieniu się tytanów w obrębie muru Rose, Lynne została przydzielona przez Miche do oddziału Gelgara, którego zadaniem było ostrzec mieszkańców pobliskich wiosek przed niebezpieczeństwem. Po dotarciu i przeszukaniu Ragako, Lynne pocieszała Conny'ego, który martwił się, że jego rodzina została pożarta przez tytanów. Kobieta powiedziała mu, że jego krewni pewnie zdążyli uciec, bo w wiosce nie ma śladów krwi ani ciał. Później żołnierze poszukiwali wyłomu w murze Rose, ale nie znaleźli go i połączyli się z oddziałem Nanaby i Henninga. Gdy zapadł zmierzch, obie grupy znalazły schronienie w pobliskim Zamku Utgard.

Lynne and Henning's deaths.jpg

Śmierć Lynne i Henninga

W nocy liczna grupa tytanów zaatakowała zwiadowców, którzy bronili się w ruinach zamku. Jednak ze względu na to, że młodym żołnierzom skonfiskowano sprzęt do manewrów przestrzennych, nie byli w stanie walczyć z wrogiem. Jedynie Lynne, Gelgar, Henning i Nanaba mieli broń. Dzielnie starali się odeprzeć ataki tytanów. W pewnym momencie Lynne i Henning oddzielili się od pozostałej dwójki, by sprawdzić jak radzą sobie "świeżaki" wewnątrz zamku. Niestety, Tytan Zwierzęcy rzucił odłamkiem muru, który trafił w Lynne i Henninga, przez co oboje natychmiast zginęli.

Gdy podczas bitwy w Dystrykcie Shiganshina generał Erwin Smith zaczął rozpaczać i tracić nadzieję na spełnienie swojego marzenia o poznaniu prawdy o świecie oraz dotarciu do piwnicy Jaegerów, wyobraził sobie wielu martwych żołnierzy Korpusu Zwiadowczego. Wśród nich była także Lynne. W wizji Erwina polegli zwiadowcy chcieli dowiedzieć się, czy ich śmierć miała jakieś znaczenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki