FANDOM

Lynne
(リーネ, Rīne)
Lynne anime profile
Płeć Kobieta
Urodziny 17 lutego
Wzrost 170 cm
Waga 57 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Zawód Zwiadowca
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 27
Głosy
Japoński głos Risa Shimizu
Angielski głos Felecia Angelle

Lynne (リーネ, Rīne) była doświadczonym żołnierzem Korpusu Zwiadowczego i członkiem oddziału Miche Zachariusa.

Wygląd Edytuj

Lynne miała długie, ciemne włosy, które nosiła związane w koński ogon. Ubierała się w typowy mundur zwiadowcy.

Fabuła Edytuj

Po tym jak schwytana Annie Leonhart wytworzyła kryształ, by chronić swoje ciało, zwiadowcy - byli członkowie 104. Korpusu Treningowego, zaczęli być podejrzewani o współpracę z nią i zdradę Korpusu Zwiadowczego. Zostali oni rozbrojeni i zebrani w obrębie muru Rose, a do nadzoru nad nimi zostało powołanych kilku żołnierzy: Miche, Nanaba, Gelgar, Henning, Thoma i Lynne.

Lynne comforts Conny

Lynne pociesza Conny'ego

Po pojawieniu się tytanów w obrębie muru Rose, Lynne została przydzielona przez Miche do oddziału Gelgara, którego zadaniem było ostrzec mieszkańców pobliskich wiosek przed niebezpieczeństwem. Po dotarciu i przeszukaniu Ragako, Lynne pocieszała Conny'ego, który martwił się, że jego rodzina została pożarta przez tytanów. Kobieta powiedziała mu, że jego krewni pewnie zdążyli uciec, bo w wiosce nie ma śladów krwi ani ciał. Później żołnierze poszukiwali wyłomu w murze Rose, ale nie znaleźli go i połączyli się z oddziałem Nanaby i Henninga. Gdy zapadł zmierzch, obie grupy znalazły schronienie w pobliskim Zamku Utgard.

Lynne and Henning's deaths

Śmierć Lynne i Henninga

W nocy liczna grupa tytanów zaatakowała zwiadowców, którzy bronili się w ruinach zamku. Jednak ze względu na to, że młodym żołnierzom skonfiskowano sprzęt do manewrów przestrzennych, nie byli w stanie walczyć z wrogiem. Jedynie Lynne, Gelgar, Henning i Nanaba mieli broń. Dzielnie starali się odeprzeć ataki tytanów. W pewnym momencie Lynne i Henning oddzielili się od pozostałej dwójki, by sprawdzić jak radzą sobie "świeżaki" wewnątrz zamku. Niestety, Tytan Zwierzęcy rzucił odłamkiem muru, który trafił w Lynne i Henninga, przez co oboje natychmiast zginęli.

Gdy podczas bitwy w Dystrykcie Shiganshina generał Erwin Smith zaczął rozpaczać i tracić nadzieję na spełnienie swojego marzenia o poznaniu prawdy o świecie oraz dotarciu do piwnicy Jaegerów, wyobraził sobie wielu martwych żołnierzy Korpusu Zwiadowczego. Wśród nich była także Lynne. W wizji Erwina polegli zwiadowcy chcieli dowiedzieć się, czy ich śmierć miała jakieś znaczenie.