FANDOM

Marlene
(マレーネ, Marēne)
Marlene
Płeć Kobieta
Urodziny 27 grudnia
Wzrost 165 cm
Waga 55 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Marlene (マレーネ, Marēne) była członkiem Korpusu Zwiadowczego i pułkownikiem (分隊長, Bun-taichō) podczas operacji odzyskania muru Maria.

Wygląd Edytuj

Marlene była kobietą o średnim wzroście i budowie ciała. Miała sięgające ramion, blond włosy. Gdy nie nosiła munduru zwiadowców, ubierała się w białą koszulę, ciemne spodnie i płaszcz.

Osobowość Edytuj

Zdawała się być w pewnym stopniu wesołą osobą, o czym świadczyła jej docinka pod adresem Hange Zoë po spotkaniu.

Fabuła Edytuj

Marlene uczestniczyła w spotkaniu z Erwinem Smithem i pozostałymi pułkownikami Korpusu Zwiadowczego, podczas którego omawiano najnowsze odkrycia związane z ojcem Erena - Grishą Jaegerem.

Marlene brała udział w operacji Korpusu Zwiadowczego, której celem było odzyskanie muru Maria. Po pojawieniu się Tytana Zwierzęcego wraz z jego armią, Erwin rozkazał jej oddziałowi przegrupować się z oddziałami Dirka i Klausa, a następnie chronić konie zwiadowców. Marlene i jej żołnierze odpierali ataki pobliskich tytanów, by bronić rekrutów z oddziału Klausa, gdy ci prowadzili konie w bezpieczne miejsce. Podczas walki Marlene i jej drużyna została zabita przez Tytana Zwierzęcego, kiedy ten zaczął rzucać w nich pokruszonymi odłamkami głazów, tnąc ich tym samym na kawałki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki