FANDOM

Marlene
(マレーネ, Marēne)
Marlene.jpg
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Marlene (マレーネ, Marēne) była członkiem Korpusu Zwiadowczego i pułkownikiem podczas operacji odzyskania muru Maria.

Wygląd Edytuj

Marlene była kobietą o średnim wzroście i budowie ciała. Miała sięgające ramion, blond włosy. Gdy nie nosiła munduru zwiadowców, ubierała się w białą koszulę, ciemne spodnie i płaszcz.

Osobowość Edytuj

Zdawała się być w pewnym stopniu wesołą osobą, o czym świadczyła jej docinka pod adresem Hange Zoë po spotkaniu.

Fabuła Edytuj

Marlene uczestniczyła w spotkaniu z Erwinem Smithem i pozostałymi pułkownikami Korpusu Zwiadowczego, podczas którego omawiano najnowsze odkrycia związane z ojcem Erena - Grishą Jaegerem.

Marlene brała udział w operacji Korpusu Zwiadowczego, której celem było odzyskanie muru Maria. Po pojawieniu się Tytana Zwierzęcego wraz z jego armią, Erwin rozkazał jej oddziałowi przegrupować się z oddziałami Klausa i Dirka, a następnie chronić konie zwiadowców. Marlene i jej żołnierze odpierali ataki pobliskich tytanów, by bronić rekrutów z oddziału Dirka, gdy ci prowadzili konie w bezpieczne miejsce. Podczas walki Marlene i jej drużyna została zabita przez Tytana Zwierzęcego, kiedy ten zaczął rzucać w nich pokruszonymi odłamkami głazów, tnąc ich tym samym na kawałki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki